Condicions generals del contracte 

1.- Objecte

L'objecte d'aquest Contracte és el subministrament d'energia elèctrica a aquells clients que tinguin dret a acollir-se al preu de venda al petit consumidor (*PVPC) , en les instal·lacions situades en el domicili indicat en l'encapçalament d'aquest Contracte.

2.- Entrada en vigor i durada 
El contracte actual tindrà una durada d'un any, prorrogant-se tàcitament per períodes anuals. El Contracte entrarà en vigor quan s'hagi procedit al correcte enregistrament i validació del contracte i s'activi el contracte d'accés a les xarxes de l'empresa distribuïdora de què es tracti, que es realitzarà dins del termini previst en la legislació vigent.
Les causes de resolució són les previstes en la Condició 6 del contracte actual.
El contracte actual romandrà vigent, encara en el cas que s'hagi sol·licitat la baixa del mateix pel Client, fins al moment en què es produeixi el cessament del subministrament i retirada efectiva del comptador, estant obligat a possibilitar l'accés a l'habitatge a l'empresa distribuïdora a tal fi i sent responsable d'abonar el subministrament que es derivi del contracte actual fins a aquest moment.

3.- Condicions econòmiques 
El preu del subministrament contractat serà el *PVPC o l'oferta alternativa a preu fix segons l'opció triada pel Client. El Client que hagi optat pel *PVPC podrà en qualsevol moment canviar a l'oferta alternativa a preu fix.
Si el Client ha optat per contractar l'oferta alternativa a preu fix, a la renovació del seu Contracte li serà aplicable el preu pel qual hagi optat en la caràtula del contracte actual. De no haver marcat cap opció, amb un mes d'antelació a la finalització del Contracte, li serà comunicat el nou preu aplicable a aquest.
Qualsevol variació que es produeixi en les Tarifes d'Accés vigents o en els altres conceptes, activitats i valors regulats que poguessin aprovar-se per l'Administració per al període de vigència del contracte actual i que es reportin a conseqüència del subministrament, podran ser traslladats automàticament als preus del subministrament establerts en la mesura que els resultin d'aplicació, sense que això tingui la consideració de modificació de les condicions contractuals. Així mateix, es podran repercutir al CLIENT les modificacions de preu que es produeixin per les diferències entre les pèrdues mesurades en transport i distribució i les pèrdues estàndard assignades, segons marqui la normativa vigent.
Als preus establerts en les Condicions Econòmiques se'ls afegirà el corresponent I.V.A/I.G.I.C, i l'Impost Especial sobre l'Electricitat (IEE). Addicionalment al preu de l'energia es facturaran, en el seu cas, els excessos d'energia reactiva i potència. Quan la potència màxima tècnicament admissible reconeguda per l'empresa distribuïdora sigui inferior a la potència contractada contemplada en el contracte actual, fins que no es regularitzi la situació, es considerarà com a potència contractada aquesta potència màxima tècnicament admissible.
Qualsevol promoció i/o descompto sobre el preu ofert, en el seu cas, a aquells clients que no tinguin dret a acollir-se al *PVPC, per part de Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. es limita a les circumstàncies específiques per a les quals es van atorgar i al temps de durada de la citada promoció sense generar consolidació o cap dret en el manteniment del citat preu.

4.- Condicions de pagament 
La factura es remetrà al Client, amb la periodicitat prevista en la legislació vigent, a l'adreça indicada per aquest, i es passarà al cobrament dins dels deu dies naturals posteriors al dia d'emissió de la factura. L'import del subministrament haurà de ser abonat pel Client en la seva data de venciment. El Client podrà triar i modificar en qualsevol moment la modalitat de pagament d'aquesta. En cas de facturació incorrecta o retardada, Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. *refacturará al Client aplicant les compensacions o reemborsaments que correspongui.
En cas d'errors en la facturació a conseqüència d'errors administratius i de mesura Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. procedirà a corregir aquells que siguin de la seva responsabilitat i remetrà a la distribuïdora corresponent aquells que siguin responsabilitat d'aquesta última de conformitat amb el que es disposa en la normativa vigent.
Les quantitats degudes i no pagades reportaran interès de demora (interès legal incrementat en tres punts), sense necessitat de requeriment, des que finalitzi el termini de pagament. En cas de deure diversos conceptes a Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a., els pagaments parcials s'imputessin conforme a les indicacions del CLIENT realitzades amb anterioritat a l'esdeveniment i, en defecte d'això, en primer lloc, a saldar els pagaments per altres béns o serveis i, en últim lloc al subministrament.
Quan l'empresa distribuïdora exigeixi a Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a., en virtut del contracte d'accés a la xarxa, el lliurament del dipòsit de garantia previst en el *art.79.7 del Reial decret 1955/2000, d'1 de desembre, o legislació que la desenvolupi o substitueixi, Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. procedirà a abonar aquesta quantitat en nom del CLIENT, i la hi cobrarà a aquest últim mitjançant el seu càrrec en la facturació pel subministrament d'energia. La devolució del dipòsit de garantia s'efectuarà per l'empresa distribuïdora, al CLIENT, prèvia sol·licitud d'aquest a la pròpia distribuïdora, en el moment en què es resolgui formalment el contracte d'accés, en la forma establerta en el *art.79.7 del citat Reial decret o legislació que ho desenvolupi o substitueixi.

5.- Destí i qualitat del subministrament 
L'energia subministrada es destinarà únicament per al consum del punt de subministrament assenyalat en el contracte actual, declarant el Client que té just títol per a l'ús d'aquest habitatge o local durant la durada del contracte.
La qualitat del subministrament és responsabilitat de la companyia Distribuïdora. En conseqüència, si el Client o Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. constaten que la qualitat del servei subministrat és inferior a l'exigible, gestionaran amb la distribuïdora les compensacions i reemborsaments aplicables en la seva facturació d'acord amb els procediments reglamentaris existents. D'igual manera, els danys ocasionats a qualsevol aparell, equip o instal·lació del CLIENT que tinguin el seu origen en sobre tensió de la xarxa elèctrica o en corts o alteracions en el subministrament seran responsabilitat de la companyia distribuïdora.
llaura la prestació del servei de subministrament elèctric Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a., prèvia sol·licitud del CLIENT, tramitarà davant l'empresa distribuïdora qualsevol modificació de la potència contractada.
Serà per compte del CLIENT el pagament dels drets d'escomesa, enganxament, i qualssevol altres conceptes que legalment calgués abonar així com les modificacions tècniques necessàries perquè la instal·lació sigui conforme amb la normativa vigent. La modificació de la potència contractada queda supeditada a la concessió per part de l'empresa distribuïdora de la nova potència i farà efecte des d'aquesta data i comportarà la variació dels preus fixats en les Condicions Econòmiques del Contracte.

6.- Suspensió del subministrament i resolució del contracte 
El subministrament d'energia elèctrica podrà suspendre's per les següents causes:
a) mancada de pagament; b) indisponibilitat de la xarxa de transport o distribució; c) força major, raons de seguretat o tasques de manteniment o ampliació de les instal·lacions; d) ús de l'energia subministrada en forma o per a usos diferents dels contractats; e) realitzar derivacions o enganxaments a instal·lacions no previstes en el contracte, o revendre o cedir a tercers l'energia subministrada; f) no permetre l'accés a a el personal autoritzat per l'empresa distribuïdora per a inspeccionar les instal·lacions o per a efectuar la lectura del comptador; g) manipular les instal·lacions i/o equips de mesura o control; h) deficient conservació de les instal·lacions i/o equips correctors; i) qualsevol altre incompliment greu del contracte actual o qualsevol altra causa legalment prevista.
En cas que es vagi a procedir a la suspensió del subministrament per falta de pagament o per qualsevol altre incompliment greu del contracte actual, Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. sol·licitarà la suspensió a la companyia Distribuïdora quan hagin transcorregut almenys dos mesos des del requeriment fefaent de pagament sense que s'hagués fet efectiu el mateix.
Si el Client opta per contractar preu *PVPC podrà procedir a resoldre el contracte abans de la seva finalització o a la de qualsevol de les seves pròrrogues sense cap cost.
Per a resoldre el Contracte el Client podrà dirigir-se a Comercialitzadora Regulada, Gas & *Power, S. a. per qualsevol de les vies que s'indiquen en la Condició 12.
D'igual manera, qualsevol de les parts podrà resoldre el contracte per qualsevol incompliment greu de l'altra i, en tot cas, el contracte quedarà resolt transcorreguts els terminis establerts en la legislació vigent des que s'hagi suspès el subministrament.

7.- Dret de desistiment
En el termini de catorze dies laborables, a comptar des de la celebració del contracte actual, el Client podrà deixar sense efecte el mateix mitjançant la remissió del formulari de desistiment que s'adjunta per qualsevol dels mitjans indicats en aquest formulari.

8.- Cessió i subrogació del contracte
El Client, sempre que estigui al corrent de pagament del subministrament, podrà traspassar el seu contracte a un altre consumidor que vagi a utilitzar-lo en el mateix emplaçament i per al mateix ús, subrogant-se el nou usuari del subministrament en tots els drets i obligacions estipulats en el contracte actual.

9.- Modificació de les condicions
Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a. podrà revisar i/o modificar les Condicions del contracte actual havent de comunicar-lo al client amb una antelació d'un mes a la seva entrada en vigor, qui podrà optar per resoldre el contracte.

10. Protecció de dades de caràcter personal
De conformitat amb el que s'estableix en la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, l'informem del tractament de les seves dades per part del responsable d'aquest, Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a. amb domicili en Avinguda d'Amèrica, 38 - 28028 Madrid, per al manteniment, desenvolupament i gestió de la relació contractual.
L'informem que Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a., podrà consultar informació sobre la seva solvència patrimonial i crèdit (RD 1720/2007 o norma que ho substitueixi). De la mateixa manera i en cas de produir-se algun impagament per part del Client d'acord amb el que es preveu en la Condició Quarta i de complir-se tots els requisits establerts en el Reial decret 1720/2007, les dades relatives a l'impagament podran ser comunicats a fitxers relatius a l'incompliment d'obligacions dineràries.
Vostè pot confirmar, revocar o oposar-se als consentiments prestats i derivats d'una relació contractual anterior o bé, prestats en la contractació actual, amb l'entitat Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S.A.i que es detallen a continuació:
Les seves dades podran ser tractats mitjançant estudis de màrqueting i tècniques estadístiques i de perfilat o segmentació per a l'enviament, per qualsevol mitjà, d'informació i comunicacions comercials sobre els productes i ofertes de Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S.A. o de tercers col·laboradors relacionats amb el subministrament i consum d'energia, manteniment d'instal·lacions de gas o electricitat i d'equipament i assistència en la llar, activitats d'oci, productes financers o per a la realització de prospeccions relacionades amb el sector energètic que millor s'ajustin a les seves característiques [Accepto el tractament de les meves dades amb aquesta finalitat ].
El client, accepta que les seves dades siguin comunicats, en el seu cas, a Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a., amb les mateixes finalitats promocionals o de prospecció comercial anteriorment assenyalades. [Accepto la cessió i el tractament de les meves dades amb les finalitats indicades ].
A més de l'anterior, les seves dades podran ser utilitzats una vegada extingida la relació contractual amb Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S.A. i tret que expressament sol·liciti la supressió dels mateixos amb la finalitat de remetre-li informació publicitària o promocional de Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a., de les empreses de Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S.A. i de tercers col·laboradors, així com per a conèixer la seva valoració del servei prestat i poder millorar el mateix. [Accepto el tractament de les meves dades amb aquesta finalitat ]. El Client té dret a accedir, rectificar i suprimir les seves dades personals i exercir altres drets reconeguts per la normativa, dirigint-se per escrit a Plaça del Gas nº1 Atn. Drets LOPD Client, 08003 de Barcelona o a l'adreça de correu servicioatencioncliente@naturgy.com, adjuntant una còpia del document que acrediti la seva identitat (DNI/NIE).

11.- Comunicacions /Adreça legal
S'entendran vàlidament fetes totes les notificacions al Client (incloses les relacionades amb la gestió del cobrament) realitzades a través de la factura del gas o de la llum, per correu ordinari o electrònic a l'adreça facilitada pel Client, així com mitjançant missatges de veu o SMS al telèfon mòbil que hagi estat facilitat pel Client.
L'adreça legal (domicili social) de Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a. és: Avinguda d'Amèrica, 38 - 28028 Madrid.

12.- Servei atenció al client/Vies de solució de conflictes
Per a qualsevol mena de queixa, reclamació i incidència en relació al servei contractat o ofert, així com qualsevol sol·licitud d'informació sobre aspectes relatius a la contractació o subministrament o sobre comunicacions rebudes pot dirigir-se per escrit al departament d'Atenció al Client de Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a. situat en Plaça del Gas núm. 1, 08003 Barcelona, personar-se en els centres d'atenció a client indicats en la pàgina web www.naturgy.es (a Barcelona, Mallorca, 237), cridar al servei d'atenció telefònica 900 100 259, enviar un fax al 900 304 040, o dirigir-se a l'adreça de correu electrònic servicioatencioncliente@ naturgy.com.
Pot consultar a cada moment en la nostra web www.naturgy.es els telèfons i altres vies de solució de conflictes de les quals disposa en cas de litigi. Les reclamacions o discrepàncies que se suscitin en relació amb el seu contracte de subministrament o amb les facturacions derivades d'aquest, podran ser resoltes administrativament per l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor o per l'òrgan competent en matèria de consum o d'energia de la Comunitat Autònoma en el territori de la qual s'efectuï el subministrament.

13.- Autorització
El Client autoritza expressament al fet que s'inclogui en la factura de subministrament el cobrament d'altres béns i/o serveis que tingui contractats amb Comercialitzadora Regulada, Gas & Power, S. a., o amb qualsevol altra empresa de Naturgy Ibèria, S. a., així com aquells conceptes que el Client hagués d'abonar a tercers, inclosos els pagaments que hagi de fer a l'empresa distribuïdora de conformitat amb la legislació vigent. 14.- Fur Totes dues parts contractants se sotmeten a la jurisdicció i competència dels Jutjats i Tribunals del lloc en què s'efectuï el subministrament.

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477701380829

argssite - CORegulada