Gaudeix de la teva nova llar.
Si acabes de comprar o llogar un habitatge, gaudeix de la teva nova llar sense preocupacions.T’ajudem en el procés d’alta del gas natural i de llum per a casa teva.
Tota la informació per resoldre els teus dubtes
Altes d’electricitat o gas
Si no tens instal·lat el gas o la llum
a casa i et vols donar d’alta
1. Sol·licita un instal·lador autoritzat que t'assessori i et faci un pressupost de la instal·lació.
2. Contacta amb el nostre telèfon gratuït i sol·licita l'alta de connexió de llum o gas.
De dl. a ds. de 8.00 a 22.00 h.
900 292 929
Si ja tens connectat el gas o la llum
a casa i vols fer-te client de la Comercializadora Regulada del grup Naturgy
Només has de contractar la tarifa de gas o llum que mes s’ajusti a les teves necessitats amb la nostra comercialitzadora regulada.
Consulta la documentación a presentar
Baixes d’electricitat o gas
Per sol·licitar la suspensió permanent de subministraments pots fer-ho a través de les vies següents:
Punts importants que cal tenir en compte en fer un cessament de subministramentEl sol·licitant del cessament de subministrament ha de ser el titular del contracte. En cas contrari n'hauràs d'aportar una la fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol·licitant, un document que et vinculi, com a sol·licitant, al punt de subministrament, i el formulari de cessament amb declaració responsable.
Verifica si el teu subministrament és de baixa o alta/mitja tensió. El tràmit és diferent en cadascun dels casos.