Urgències i avaries
Atenció personalitzada i inajornable
Urgències i avaries de gas natural
Si la distribuïdora de la teva zona és Nedgia, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 750 750.
Si no, contacta amb la distribuïdora de la teva zona. La trobaràs a la llista oficial de la CNE d'empreses distribuïdores de gas natural o fent clic aquí.
El Servei d'Atenció d'Urgències no cobreix la reparació de la instal·lació de gas natural a partir de la clau d'escomesa de l'edifici, tret que aquesta sigui propietat de Naturgy.
En el cas de les àrees comunes de l'edifici, és el propietari o qui representi la propietat, el que s'ha de responsabilitzar de la conservació i el manteniment.
I, quant a l’interior de la casa, li correspon a l'usuari de mantenir la instal·lació en perfecte estat i fer-ne un ús adequat.
Urgències i avaries elèctriques
Si la distribuïdora de la teva zona és Unión Fenosa Distribución, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 333 999.
Si no ho és, contacta amb la distribuïdora de la teva zona, pots trobar-la a la llista oficial de la CNE d'empreses distribuïdores d'electricitat o fes clic aquí.
L’empresa distribuïdora elèctrica de cada zona és la responsable de la qualitat del subministrament elèctric, per la qual cosa t’hauràs de posar en contacte amb ella si pateixes alguna avaria o falta de subministrament.
Tingues en compte que les instal·lacions elèctriques de l'interior de les llars són propietat exclusiva del propietari. En cas d'avaria, posa't en contacte amb una empresa especialitzada.