Política de reclamacions
Volem clients satisfets
Ets al centre de tot
A Comercializadora Regulada volem que siguis al centre de tot el que fem.
Per això, la nostra Política de reclamacions se centra en uns eixos que es
fonamenten a satisfer els nostres clients.
Per això, la nostra Política de reclamacions se centra en uns eixos que es
fonamenten a satisfer els nostres clients.
Comunicació Tria com et vols posar en contacte amb nosaltres. Els nostres canals s'adapten a les teves necessitats. |
|
Gratuïtat Si has de reclamar, fes-ho sense cap cost. Tots els canals de reclamació són gratuïts. |
|
Seguiment Coneix l’estat de la teva reclamació amb facilitat. T'enviem un codi únic per garantir-te el seguiment. |
|
Resolució Seguim el teu cas fins a resoldre’l. T'orientem sobre els terminis de resolució. |
|
Informació Estaràs sempre informat. Durant el procés i quan haguem resolt la teva reclamació. |
|
Escolta i satisfacció La teva opinió importa. Et preguntem per millorar els nostres serveis i si no hi estàs satisfet tornarem a revisar el teu cas. |
|