1615651992087

1615652113120

null

Obrir listat FAQs

Obrir listat FAQs

CORegulada

Obrir listat FAQs

img

Factures

img

Contractes

img

Productes

img

Bo social

img

Altes de subministraments

img

Informació útil

Com demano una fi de subministrament o cessament?

Si vols la fi del subministrament, sol·licitaràs directament un cessament i has de saber que deixaràs de disposar de l’energia, i que recuperar-la implicarà fer una alta i probablement algunes tasques tècniques prèvies a la reobertura del subministrament.

Si el comptador és digital, com en la majoria dels casos dels comptadors elèctrics, el cessament no suposarà la retirada del comptador, perquè es farà en remot.

Tanmateix, per als comptadors de gas, caldrà que un tècnic de la distribuïdora vingui al teu habitatge a retirar-lo, per la qual cosa serà necessari concertis una cita per fer-ho. Quan ens demanis el cessament t’ajudarem amb això. Mentre disposis de comptador mantindràs el subministrament amb nosaltres.

La retirada del comptador implica la fi del subministrament i la data de fi de subministrament. Quan la distribuïdora ens ho comuniqui, elaborarem la factura de tancament amb el consum real que ens faci arribar la mateixa distribuïdora fins aquesta data de finalització, i donarem de baixa el producte d’energia.

En el cas que no siguis el titular del punt de subministrament, et demanarem documentació addicional que acrediti la teva vinculació amb l’habitatge.

Per a sol·licitar la fi de subministrament accedeix al formulari que t'indiquem a continuació. Una vegada allí et demanarem dades, hauràs de triar el motiu “Cessament/Fi de subministrament” i també hauràs d'adjuntar els següents documents una vegada els hagis emplenat:

rgpdactive true

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477701420168

argssite - CORegulada