1615652088771
1615652113120
null
Obrir listat FAQs
Factures
Contractes
Productes
Bo social
Altes de subministraments
Àrea Clients
Informació útil
Urgències
Atrás
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Atrás
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Atrás
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Atrás
Bo social elèctric
Bo social tèrmic
Atrás
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Atrás
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Les consultes més comunes dels nostres clients
CORegulada
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Com puc interpretar la meva factura?
Per què varia l’import de la meva factura?
Com puc consultar les meves factures?
Com descarrego la factura, amb o sense signatura digital?
Puc sol·licitar el duplicat d’una factura?
Si ja no soc client, com puc consultar les meves factures?
Què és el Finançament del Bo Social?
Com apliquen l'IVA i la resta d'impostos?
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Com es calcula el preu de la tarifa PVPC?
Per què puja o baixa el preu de la tarifa PVPC?
Per què tenim períodes punta, pla i vall a la tarifa PVPC?
Com puc consultar els preus que han aplicat al meu consum en el PVPC?
Qui llegeix els consums per facturar?
Si soc una microempresa, puc contractar el PVPC?
El PVPC permet aplicar la compensació d'excedents?
Tarifes de gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Com funciona la baixa d’energia?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com afecta la baixa d’energia els serveis de manteniment?
Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?
Com demano la baixa d’un servei de manteniment?
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Què és el Bo Social elèctric?
Qui decideix si em correspon el Bo Social elèctric o no?
Puc sol·licitar el Bo Social elèctric?
On consulto els detalls del Bo Social elèctric?
Quina documentació he de presentar per sol·licitar el Bo Social elèctric?
A qui he de lliurar la documentació per sol·licitar el Bo Social elèctric?
Quin descompte m’aplicaran al Bo Social elèctric?
Quan em respondran sobre la meva sol·licitud de Bo Social elèctric?
Si em concedeixen el Bo Social elèctric, quan veuré el descompte?
Durant quant de temps m’aplicaran el Bo Social elèctric?
Com renovo el Bo Social elèctric per no perdre'l?
Com sé la data de validesa del meu Bo Social eléctric?
Quin subministrament pot ser considerat essencial i com s’ha d’acreditar?
A qui puc reclamar si hi ha discrepàncies pel que fa al Bo Social elèctric?
On puc obtenir més informació sobre el Bo Social elèctric?
En què consisteix el Bo Social elèctric aplicat a les llars amb treballadors de baixos ingressos? (Bono Social Justícia Energètica)
El descompte del Bo Social elèctric s'aplica sobretot el meu consum?
Bo social tèrmic
Altes de subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències i avaries de gas natural
Si la distribuïdora de la teva zona és Nedgia, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 750 750.
Si no ho és, contacta amb la distribuïdora de la teva zona. La trobaràs a la llista oficial de la CNE d’empreses distribuïdores de gas natural o fent clic aquí.
El Servei d'Atenció d'Urgències no cobreix la reparació de la instal·lació de gas natural a partir de la clau de presa de l'edifici, tret que aquesta sigui propietat de Naturgy.
En el cas de les àrees comunes de l'edifici, és el propietari o qui representi la propietat, el que s'ha de responsabilitzar de la conservació i el manteniment.
I, quant a l’interior de la casa, li correspon a l'usuari mantenir la instal·lació en perfecte estat i fer-ne un ús adequat. Si tens contractat el Cuidagas, contacta amb el nostre servei d’Atenció al Client al 900 40 60 60.
Urgències i avaries elèctriques
Si la distribuïdora de la teva zona és Unión Fenosa Distribución, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 333 999.
Si no ho és, contacta amb la distribuïdora de la teva zona —pots trobar-la a la llista oficial de la CNE d'empreses distribuïdores d'electricitat— o fes clic aquí.
L’empresa distribuïdora elèctrica de cada zona és la responsable de la qualitat del subministrament elèctric, per la qual cosa t’hauràs de posar en contacte amb ella si pateixes alguna avaria o falta de subministrament.
Tingues en compte que les instal·lacions elèctriques de l'interior de les llars són propietat exclusiva del propietari. Si tens contractat el Cuidaluz Xpress, contacta amb el nostre servei d’Atenció al Client al 900 40 60 60.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!
rgpdactive true
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477701420168
argssite - CORegulada