Urxencias e avarías
Atención personalizada e inaprazable
Urxencias e avarías de gas natural
Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, ponte en contacto chamando o teléfono gratuíto 900 750 750.
Se non, contacta coa distribuidora da túa zona. Encontrarala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural ou facendo clic aquí.
O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas natural a partir da chave de acometida do edificio, salvo que sexa propiedade de Naturgy.
No caso das áreas comúns do edificio, é o propietario ou representante da propiedade o que se ten que responsabilizar da súa conservación e mantemento.
E en canto ao interior da vivenda, é o usuario o encargado de manter a instalación en perfecto estado e facer un uso axeitado dela.
Urxencias e avarías eléctricas
Se a distribuidora da túa zona é Unión Fenosa Distribución, ponte en contacto chamando o teléfono gratuíto 900 333 999.
Se non o é, contacta coa distribuidora da túa zona, podes encontrala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade ou fai clic aquí.
A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerte en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración.
Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares son propiedade exclusiva do propietario. En caso de avaría, ponte en contacto cunha empresa especializada.