Política de Reclamacións
Queremos clientes satisfeitos
Estás no centro de todo
En Comercializadora Regulada queremos que esteas no centro de todo o que facemos.
Por iso, a nosa Política de Reclamacións céntrase nuns eixes que se
fundamentan en satisfacer os nosos clientes.
Por iso, a nosa Política de Reclamacións céntrase nuns eixes que se
fundamentan en satisfacer os nosos clientes.
Comunicación Elixe como queres contactar connosco. As nosas canles adáptanse ás túas necesidades. |
|
Gratuidade Se tes que reclamar, faino sen custo ningún. Todas as canles de reclamación son gratuítas. |
|
Seguimento Coñece o estado da túa reclamación con facilidade. Enviámosche un código único para garantir o seguimento. |
|
Resolución Seguimos o teu caso ata solucionalo. Orientámoste sobre os prazos de resolución. |
|
Información Estarás sempre informado. Durante o proceso e cando resolvamos a túa reclamación. |
|
Escoita e satisfacción A túa opinión importa. Preguntámosche para mellorar os nosos servizos e, se non estás satisfeito, volveremos revisar o teu caso. |
|