1615651028624
1615652113440
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos
Bono Social
Altas de subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Acerca das miñas facturas
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Atrás
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Atrás
Tarifa de Luz PVPC
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Bono Social eléctrico
Bono Social térmico
Atrás
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Atrás
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As consultas máis comúns dos nosos clientes
CORegulada
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Como interpretar a miña factura?
Por que varía o importe da miña factura?
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Que é o Financiamento do Bono Social?
Como aplican o IVE e o resto de impostos?
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Como se calcula o prezo da tarifa PVPC?
Por que sobe ou baixa o prezo da tarifa PVPC?
Por que temos períodos punta, chairo e val na tarifa PVPC?
Como podo consultar os prezos que aplicaron ao meu consumo no PVPC?
Quen le os consumos para facturar?
Se son unha microempresa, podo contratar o PVPC?
O PVPC permite aplicar a compensación de excedentes?
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social eléctrico
Que é o Bono Social eléctrico?
Quen decide se me corresponde ou non o Bono Social eléctrico?
Podo solicitar o Bono Social eléctrico?
Onde consulto os detalles do Bono Social eléctrico?
Que documentación debo presentar para solicitar o Bono Social eléctrico?
A quen teño que entregar a documentación para solicitar o Bono Social eléctrico?
Que desconto me aplicarán no Bono Social eléctrico?
Cando me responderán sobre a miña solicitude de Bono Social eléctrico?
Se me conceden o Bono Social eléctrico, cando verei o desconto?
Durante canto tempo me aplicarán o Bono Social eléctrico?
Como renovo o Bono Social eléctrico para non o perder?
Como sei a data de validez do meu Bono Social eléctrico?
Que subministración pode ser considerada esencial e como se debe acreditar?
A quen podo reclamar se existen discrepancias no relativo ao Bono Social eléctrico?
Onde podo obter máis información sobre o Bono Social eléctrico?
En que consiste o Bono Social eléctrico aplicado aos fogares con traballadores de baixos ingresos? (Bono Social Xustiza Enerxética)
O desconto do Bono Social eléctrico aplícase sobre todo o meu consumo?
Bono Social térmico
Altas de subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Se aínda non tes a instalación de gas a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñeres da túa subministración.
Coñece os pasos na alta de gas
1. Petición de alta rexistrada
Se non tes instalación de gas no teu edificio nin na túa vivenda, deberás facer unha petición de alta. Informámoste no 900 907 394
2. Inicio de alta
Unha vez aceptada e rexistrada a petición de alta, formalizamos o inicio da alta coa túa distribuidora.
A distribuidora estudará os traballos que se deban realizar e, en caso necesario, presentarache unha valoración económica.
3. Obtención de licenza de obra
Será a mesma distribuidora quen obteña as licenzas e permisos para realizar os traballos necesarios na vía pública.
4. Construción das instalacións
Terás que contratar un instalador autorizado para realizar tanto a instalación interior da túa vivenda (Instalación Receptora Individual - IRI) como a que aplique ás zonas comúns do edificio (Instalación Receptora Comunitaria – IRC).
O instalador terá que entregar os Certificados de Instalación de IRI e IRC á distribuidora, que dará de alta o CUPS
5. Obras na vía pública
A distribuidora farase cargo das obras de canalización de gas na vía pública.
6. Elección de tarifa e contratación de subministración
Elixe a tarifa gas segundo o teu consumo anual e chama ao teléfono 900 907 394 para iniciar a contratación.
Pedirémosche os seguintes datos:
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.
Coñecer as tarifas de gas7. Colocación do contador
Cando contrates, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración.
A distribuidora fará unha última revisión da instalación e colocará o contador.
8. Inicio da subministración de gas
Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power.
O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
Preguntas e xestións relacionadas
rgpdactive true
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477701422586
argssite - CORegulada