1615652007774
1615652113440
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos
Bono Social
Altas de subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Acerca das miñas facturas
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Atrás
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Atrás
Tarifa de Luz PVPC
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Bono Social eléctrico
Bono Social térmico
Atrás
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Atrás
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As consultas máis comúns dos nosos clientes
CORegulada
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Como interpretar a miña factura?
Por que varía o importe da miña factura?
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Que é o Financiamento do Bono Social?
Como aplican o IVE e o resto de impostos?
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Como se calcula o prezo da tarifa PVPC?
Por que sobe ou baixa o prezo da tarifa PVPC?
Por que temos períodos punta, chairo e val na tarifa PVPC?
Como podo consultar os prezos que aplicaron ao meu consumo no PVPC?
Quen le os consumos para facturar?
Se son unha microempresa, podo contratar o PVPC?
O PVPC permite aplicar a compensación de excedentes?
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social eléctrico
Que é o Bono Social eléctrico?
Quen decide se me corresponde ou non o Bono Social eléctrico?
Podo solicitar o Bono Social eléctrico?
Onde consulto os detalles do Bono Social eléctrico?
Que documentación debo presentar para solicitar o Bono Social eléctrico?
A quen teño que entregar a documentación para solicitar o Bono Social eléctrico?
Que desconto me aplicarán no Bono Social eléctrico?
Cando me responderán sobre a miña solicitude de Bono Social eléctrico?
Se me conceden o Bono Social eléctrico, cando verei o desconto?
Durante canto tempo me aplicarán o Bono Social eléctrico?
Como renovo o Bono Social eléctrico para non o perder?
Como sei a data de validez do meu Bono Social eléctrico?
Que subministración pode ser considerada esencial e como se debe acreditar?
A quen podo reclamar se existen discrepancias no relativo ao Bono Social eléctrico?
Onde podo obter máis información sobre o Bono Social eléctrico?
En que consiste o Bono Social eléctrico aplicado aos fogares con traballadores de baixos ingresos? (Bono Social Xustiza Enerxética)
O desconto do Bono Social eléctrico aplícase sobre todo o meu consumo?
Bono Social térmico
Altas de subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
O bono social aplicarase durante un período de dous anos, a condición de que non se produza a perda dalgunha das condicións que dan dereito á súa percepción. No caso das familias numerosas, a vixencia manterase ata a caducidade do título de familia numerosa.
Dous meses antes de que finalicen os dous anos de duración do bono social, a comercializadora comprobará se se seguen cumprindo os requisitos e, no caso de que o consumidor siga cumprindo os requisitos establecidos na normativa para poder percibir o bono social, adquirirá o dereito para seguir percibindo o bono social durante dous anos adicionais.
Os consumidores que tivesen bono social baixo as condicións anteriores ás recollidas na Real Decreto lei 6/2022, do 29 de marzo, polo que se adoptan medidas urxentes no marco do Plan Nacional de resposta ás consecuencias económicas e sociais da guerra en Ucraína, tras a primeira renovación automática de dous anos, deberán presentar unha nova solicitude se o titular do punto de subministración desexa seguir percibindo o bono social.
Descarga a App de Comercializadora Regulada
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
rgpdactive true
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477701422586
argssite - CORegulada