1615651993457

1615652113440

null

Abre a Listaxe FAQs

Abre a Listaxe FAQs

CORegulada

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos

img

Bono Social

img

Altas de subministracións

img

Información Útil

Como pido fin dunha subministración ou cesamento?

Se queres o fin da subministración, solicitarás directamente un cesamento e debes saber que deixarás de dispoñer da enerxía e que recuperala implicará facer unha alta e probablemente algunhas tarefas técnicas previas á reapertura da subministración.

Se o contador é dixital, como na maioría dos casos dos contadores eléctricos, o cesamento non supoñerá a retirada do contador, porque se fará en remoto.

Non obstante, para os contadores de gas un técnico da distribuidora terá que ir retiralo á túa vivenda, co que será necesario que peches unha cita para iso. Cando nos pidas o cesamento axudarémoste con isto. Mentres dispoñas de contador manterás a subministración connosco.

A retirada do contador implica o fin da subministración e a data de fin da subministración. Unha vez nolo comunique a distribuidora elaboraremos a factura de peche co consumo real que nos faga chegar a mesma distribuidora ata esa data fin, e daremos de baixa o produto de enerxía.

No caso no que non sexas o titular do punto de subministración, pedirémosche documentación adicional que acredite a túa vinculación coa vivenda.

Para solicitar o fin de subministración accede ao formulario que che indicamos a continuación. Unha vez alí pedirémosche datos, deberás escoller o motivo “Cese/Fin de subministración” e tamén terás que achegar os seguintes documentos unha vez cumprimentáchelos:

rgpdactive true

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477701422586

argssite - CORegulada