-
Millor preu
Des de només 0,23 €/dia
durant el primer any -
Seguretat
Revisió de la instal·lació i els aparells de gas -
Expert en llum i gas
Més de 175 anys d’experiència
Cuida la caldera, l’escalfador i altres aparells de gas natural a través dels nostres serveis de revisió, manteniment i reparació oferts per la Comercializadora Regulada.
-
CuidaBásic
Revisió preventiva de calderes, escalfadors i altres instal·lacions de gas.
• Revisió anual preventiva de la caldera, la instal·lació i els aparells de gas natural• Inspecció periòdica cada 5 anys
0,27 €/dia -
CuidaAigua Calenta
Servei tècnic per a la caldera o l’escalfador i la placa de cocció de gas.
• Manteniment i reparació de la caldera o l’escalfador i la placa de cocció de gas• Reparació urgent en menys de 3 hores
• Garantia de 6 mesos en reparacions
• Revisión anual preventiva de la teva instal·lació i els aparells de gas natural
• Inspecció periòdica cada 5 anys
15% de dte. durant el primer any
0,26 €/dia -
CuidaCalefacció
Servei tècnic per a la calefacció i els aparells de gas natural.
• Manteniment i reparació de la caldera o escalfador, placa de cocció de gas i la instal·lació de calefacció (circuit hidràulic i radiadors)• Reparació urgent en menys de 3 hores
• Garantia de 6 mesos en reparacions
• Revisió anual preventiva de la caldera, instal·lació de la calefacció i aparells de gas natural
• Inspecció periòdica cada 5 anys
15% de dte. durant el primer any
0,32 €/dia
Necessites assistència?
Si ja tens contractat CuidaGas i necessites assistència, pots sol·licitar-la ara fàcilment des d'aquí:
Sol·licitar assistència online 900 40 60 60
Preguntes freqüents
-
És obligatori fer una revisió de la caldera?
A més, el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis, RITE (RD 1027/2007, de 20 de juliol), indica la necessitat de fer una revisió periòdica de la caldera. Per això és important disposar d'un bon servei de revisió i reparació de la instal·lació i dels aparells de gas.
Contracta el teu servei Cuida ara.
-
Quina és la meva responsabilitat legal com a usuari de la instal·lació de gas?
La llei estableix que el responsable de la titularitat o, en el seu defecte, l'usuari de la instal·lació de gas de l'habitatge, és responsable del manteniment, la conservació i el bon ús de la instal·lació de gas.
Així doncs, és responsabilitat teva mantenir en bon estat la instal·lació i els aparells de gas de l’habitatge.
Queda’t tranquil i contracta el teu servei Cuida ara.
-
Quina diferència hi ha entre la revisió preventiva i la revisió periòdica obligatòria?
La revisió preventiva és obligació del titular o usuari, segons estableix la llei. I tal com indica el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis (RITE), és necessari fer revisions periòdiques de la caldera.
La revisió periòdica obligatòria la duu a terme l’empresa distribuïdora cada 5 anys. El cost d’aquesta revisió es repercuteix al titular o usuari de la instal·lació a través de la factura de gas i té un import aproximat de 50 €.
Amb CuidaBásico no t’has de preocupar de res, ja que el servei cobreix tant la revisió preventiva anual com la inspecció periòdica obligatòria.
Contracta el teu servei Cuida ara.
-
Per a què serveixen CuidaBásico, CuidaAgua Caliente i CuidaCalefacción?
Si tens CuidaBásico, CuidaAgua Caliente o CuidaCalefacción, efectuarem cada any una revisió preventiva que inclou:
• Revisió general dels elements de la instal·lació de gas.
• Manteniment dels aparells de gas, per minimitzar consums, avaries o fallades futures.
• Revisió de la instal·lació de calefacció (circuit hidràulic, caldera i radiadors) per a clients amb calefacció de gas.
• Comprovació del consum correcte dels aparells de gas.
• Anàlisi ambiental de tota la instal·lació.
També inclou la inspecció periòdica obligatòria (valorada en 50 €).A més, amb CuidaAgua Caliente i CuidaCalefación també tindràs el servei de reparació urgent, que inclou:
• Assistència en menys de 3 hores.
• Desplaçament gratuït.
• 3 primeres hores de mà d’obra gratuïtes.
• Garantia en totes les reparacions -
Per què em convé contractar un servei de manteniment de gas?
Has de tenir en compte factors com les revisions obligatòries i de seguretat, l’ús intensiu dels aparells, les possibles reparacions i assistències davant d’incidències, poder disposar d’un bon assessorament expert davant de qualsevol necessitat, etc.
Per a això, la millor solució és disposar d’un bon servei de manteniment per a la instal·lació i l’equipament de gas de la teva llar. I en quines mans deixar-lo millors que en les de l’expert en gas?
Contracta el teu servei Cuida ara.
-
Què necessito per contractar?
Pots gestionar tu mateix la contractació del servei online. Només t’has d’identificar i validar el servei que has escollit.
I si encara no estàs registrat a l’Àrea Clients, et demanarem les dades personals i també les dades bancàries (número de compte en format IBAN: a Espanya té 24 dígits i comença amb “ES”).
Contracta el teu servei Cuida ara.
-
Què passa si contracto i més tard canvio de decisió?
No passa res, pots estar tranquil, ja que disposes de 15 dies per anul·lar la sol·licitud, i sense cap cost.
Contracta el teu servei Cuida ara.