CuidaBásico
Manteniment de l’aigua calenta, calefacció i els aparells de gas natural.
0 ,32 €/dia
Ara CuidaCalefacción amb un 15% de descompte. La teva calefacció sempre ready per a l'acció!
Assistència 24 hores
Disponible els 365 dies a l’any.
En menys de 3 hores
Desplaçament i 3 hores de mà d’obra incloses.
Expert en llum i gas
Més de 180 anys d’experiència.
Manteniment de l’aigua calenta, calefacció i els aparells de gas natural.
0 ,32 €/dia
Manteniment i reparació de l’aigua calenta i els aparells de gas natural.
0 ,31 €/dia
Manteniment i reparació de l’aigua calenta, calefacció i els aparells de gas natural.
0 ,38 €/dia
A més, el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis, RITE (RD 1027/2007, de 20 de juliol), indica la necessitat de fer una revisió periòdica de la caldera. Per això és important disposar d'un bon servei de revisió i reparació de la instal·lació i dels aparells de gas. Contracta el teu servei Cuida ara.
La revisió preventiva és obligació del titular o usuari, segons estableix la llei. I tal com indica el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis (RITE), és necessari fer revisions periòdiques de la caldera.
La revisió periòdica obligatòria la duu a terme l’empresa distribuïdora cada 5 anys. El cost d’aquesta revisió es repercuteix al titular o usuari de la instal·lació a través de la factura de gas i té un import aproximat de 50 €.
Amb CuidaBásico no t’has de preocupar de res, ja que el servei cobreix tant la revisió preventiva anual com la inspecció periòdica obligatòria.
Has de tenir en compte factors com les revisions obligatòries i de seguretat, l’ús intensiu dels aparells, les possibles reparacions i assistències davant d’incidències, poder disposar d’un bon assessorament expert davant de qualsevol necessitat, etc.
Per a això, la millor solució és disposar d’un bon servei de manteniment per a la instal·lació i l’equipament de gas de la teva llar. I en quines mans deixar-lo millors que en les de l’expert en gas?
Tu mateix pots gestionar la contractació del servei online. Només t’has d’identificar i validar el servei que has escollit.
I si encara no estàs registrat a l’Àrea Clients, et demanarem les dades personals i també les dades bancàries (número de compte en format IBAN: a Espanya té 24 dígits i comença amb “ES”).
Si tens CuidaBásico, CuidaAgua Caliente o CuidaCalefacción, efectuarem cada any una revisió preventiva que inclou:
També inclou la inspecció periòdica obligatòria (valorada en 50 €).
A més, amb CuidaAgua Caliente i CuidaCalefación també tindràs el servei de reparació urgent, que inclou:
CuidaLuz Xpress
CuidaHogar
Contractació