A més, el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis, RITE (RD 1027/2007, de 20 de juliol), indica la necessitat de fer una revisió periòdica de la caldera. Per això és important disposar d'un bon servei de revisió i reparació de la instal·lació i dels aparells de gas. Contracta el teu servei Cuida ara.
CuidaGas
Ara CuidaCalefacción amb un 20% de descompte. La teva calefacció sempre ready per a l'acció!
Assistència 24 hores
Disponible els 365 dies a l’any.
En menys de 3 hores
Desplaçament i 3 hores de mà d’obra incloses.
Expert en llum i gas
Més de 180 anys d’experiència.
Tria la teva modalitat
Manteniment de l’aigua calenta, calefacció i els aparells de gas natural.
0 ,31 €/dia
Manteniment i reparació de l’aigua calenta i els aparells de gas natural.
0 ,30 €/dia
Manteniment i reparació de l’aigua calenta, calefacció i els aparells de gas natural.
0 ,35 €/dia
O, si vols, també pots contractar el servei per telèfon:
Si vols contractar, truca al:
900 90 73 94Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
La revisió preventiva és obligació del titular o usuari, segons estableix la llei. I tal com indica el Reglament d’instal·lacions tèrmiques d’edificis (RITE), és necessari fer revisions periòdiques de la caldera.
La revisió periòdica obligatòria la duu a terme l’empresa distribuïdora cada 5 anys. El cost d’aquesta revisió es repercuteix al titular o usuari de la instal·lació a través de la factura de gas i té un import aproximat de 50 €.
Amb CuidaBásico no t’has de preocupar de res, ja que el servei cobreix tant la revisió preventiva anual com la inspecció periòdica obligatòria.
Has de tenir en compte factors com les revisions obligatòries i de seguretat, l’ús intensiu dels aparells, les possibles reparacions i assistències davant d’incidències, poder disposar d’un bon assessorament expert davant de qualsevol necessitat, etc.
Per a això, la millor solució és disposar d’un bon servei de manteniment per a la instal·lació i l’equipament de gas de la teva llar. I en quines mans deixar-lo millors que en les de l’expert en gas?
Tu mateix pots gestionar la contractació del servei online. Només t’has d’identificar i validar el servei que has escollit.
I si encara no estàs registrat a l’Àrea Clients, et demanarem les dades personals i també les dades bancàries (número de compte en format IBAN: a Espanya té 24 dígits i comença amb “ES”).
Si tens CuidaBásico, CuidaAgua Caliente o CuidaCalefacción, efectuarem cada any una revisió preventiva que inclou:
- Revisió general dels elements de la instal·lació de gas.
- Manteniment dels aparells de gas, per minimitzar consums, avaries o errors futurs.
- Revisió de la instal·lació de calefacció (circuit hidràulic, caldera i radiadors) per a clients amb calefacció de gas.
- Comprovació del consum correcte dels aparells de gas.
- Anàlisi ambiental de tota la instal·lació.
També inclou la inspecció periòdica obligatòria (valorada en 50 €).
A més, amb CuidaAgua Caliente i CuidaCalefación també tindràs el servei de reparació urgent, que inclou:
- Assistència en menys de 3 hores.
- Desplaçament gratuït.
- 3 primeres hores de mà d’obra gratuïtes.
- Garantia en totes les reparacions.
El hit de la tardor ha arribat!
Escolta la nostra cançó i segueix els passos per posar a punt la teva caldera just abans de l'arribada del fred.
Serveis associats
Serveis associats
CuidaLuz Xpress
- Reparació multimarca dels electrodomèstics i l’aire condicionat.
- Reparació urgent en menys de 3 hores, les 24 h/365 dies.
- Servei manetes elèctric.
CuidaHogar
- Reparacions urgents en fontaneria, manyeria i cristalleria.
- Reparació urgent en menys de 3 hores, les 24 h/365 dies.
- Servei manetes llar.
Contacta amb nosaltres per contractar aquesta tarifa
Contacta amb nosaltres per contractar aquesta tarifa
Contractació