POLÍTICA DE PRIVACIDADE DA APLICACIÓN ­­­MÓBIL C. REGULADA CLIENTES.

I. RESPONSABLE DO TRATAMENTO

Comercializadora Regulada Gas&& Power, S.A. (en diante, COR), con enderezo en Avenida de América n.º 38, 28033 Madrid, e con CIF A-65067332, é a entidade responsable do tratamento dos seus datos persoais recollidos a través da app móbil "C. Regulada Clientes".

II. INFORMACIÓN PERSOAL QUE RECOMPILAMOS

A súa privacidade é importante para nós. Os datos persoais que recollemos sobre vostede a través da App Naturgy Clientes son os seguintes:

 

  •   Datos da súa conta: cando descargue e utilice a app C. Regulada Clientes, pedirémoslle que inicie sesión. Para iso, deberá facilitarnos o seu correo electrónico e o seu contrasinal da Área Clientes de COR. Posteriormente, deberá facilitar o seu número de documento (NIF, NIE ou pasaporte). Os devanditos datos son necesarios, polo que non poderá utilizar a App móbil en caso de non os facilitar.
  •   Información financeira: información sobre a súa conta bancaria e os importes das súas facturas. Os devanditos datos son necesarios para que poida xestionar pagamentos e consultar as súas facturas.
  •  Fotos e vídeos: accederemos ás fotos que realice do contador de gas para recoñecer as súas lecturas de consumo mediante o uso de tecnoloxía OCR (Optical Character Recognition).
  •  Actividade da app: recolleremos información sobre como interactúa vostede coa aplicación (por exemplo, funcionalidades máis utilizadas e tipo de contido xerado) coa finalidade de mellorar o deseño da aplicación.
  •  Información e rendemento de aplicacións: recompilaremos datos de rexistro de fallos da aplicación (por exemplo, o número de veces que a aplicación fallou, rastrexos da pila ou outra información relacionada directamente cos fallos) e información sobre o seu rendemento (por exemplo, duración da batería, tempo de carga, latencia, frecuencia de imaxe ou diagnósticos técnicos) para mellorar o seu uso e optimización.
  •  Información do dispositivo: información sobre o dispositivo móbil que estea conectado á app C. Regulada Clientes, así como detalles sobre o tipo de dispositivo (que pode incluír números de identificación de dispositivo únicos), o seu sistema operativo, versión e o navegador que utiliza para a solución de incompatibilidades. Tamén pode incluír detalles do seu provedor de servizos de Internet, rede móbil e o seu enderezo IP.
  •  Información de localización:  recompilaremos información sobre a súa situación exacta só se decide compartila connosco para mostrarlle a Tenda COR máis próxima. Para facer isto deberá compartir a situación do seu dispositivo móbil connosco.

III. FINALIDADE DO TRATAMENTO, BASE LEGAL, DESTINATARIOS E PRAZO DE CONSERVACIÓN

No cadro que se achega a continuación, encontrará a seguinte información relacionada co tratamento de datos realizado por COR:

  • Finalidade do tratamento: motivo polo que COR trata os seus datos persoais.
  • Base xurídica: base legal que permite o tratamento dos seus datos persoais por parte de COR para a finalidade descrita. Cando a base sexa o seu consentimento, vostede terá dereito a revogalo en calquera momento, sen efecto retroactivo, se así o desexa.
  • Destinatarios: aqueles terceiros aos que, se é o caso, poderían comunicarse os seus datos persoais e o motivo da devandita comunicación. Tamén poderán ter acceso aos seus datos persoais algúns provedores de servizos contratados por COR para que, en calidade de encargados do tratamento, a asistan na consecución da finalidade do tratamento correspondente. Os devanditos provedores actuarán suxeitos a un contrato de encarga do tratamento para garantir o cumprimento legal en materia de protección de datos de carácter persoal.
  • Prazo de conservación: prazo durante o cal COR tratará os seus datos persoais. Non obstante, conforme o disposto na lexislación aplicable, os seus datos poderán permanecer bloqueados posteriormente para a súa posta á disposición de xuíces e tribunais, o Ministerio Fiscal ou as Administracións públicas competentes, para a esixencia de posibles responsabilidades derivadas do tratamento e só polo prazo de prescrición destas.

 

FINALIDADE DO TRATAMENTOBASE XURÍDICADESTINATARIOSPRAZO DE CONSERVACIÓNOBSERVACIÓNS
Xestionar o seu acceso como usuario da App móbil C. Regulada Clientes, o que lle permitirá acceder a esta e executar as funcionalidades que esta ofrece.O consentimento dado por vostede ao iniciar sesión na App móbil C. Regulada Clientes.

COR non comunicará os seus datos persoais a terceiros, salvo obriga legal.

Non obstante, informamos que poderán ter acceso aos seus datos persoais provedores de servizos e provedores de COR, en calidade de encargados do tratamento, cos que subscribísemos os correspondentes contratos para poder dar cumprimento á finalidade indicada.

Os datos persoais conservaranse mentres sexan necesarios para a finalidade para a que foron recollidos. Posteriormente, conforme o disposto na lexislación aplicable, os seus datos poderán permanecer bloqueados posteriormente para a súa posta á disposición de xuíces e tribunais, o Ministerio Fiscal ou as Administracións públicas competentes, para a esixencia de posibles responsabilidades derivadas do tratamento e só polo prazo de prescrición destas.

En relación cos datos de localización, e só no suposto de que vostede decidise compartilos connosco, serán conservados durante o prazo máximo de dúas semanas, sendo borrados automaticamente transcorrido o devandito prazo, mesmo se a súa conta permanece activa.

O acceso á App móbil require obrigatoriamente estar rexistrado na Área Clientes de COR. No suposto de que non teña unha conta pedirémoslle que se rexistre na Área Clientes de COR e cree unha.

No suposto de que decida activar o acceso á App móbil a través da súa pegada dixital, informamos que COR non accederá en ningún momento a esta, xa que o proceso de verificación da súa identidade a través desta tecnoloxía é realizado polo fabricante do sistema operativo do seu dispositivo móbil.

Vostede ten dereito a retirar o seu consentimento, en calquera momento e de forma gratuíta, dirixindo a súa solicitude a calquera dos enderezos que, para o exercicio de dereitos sobre protección de datos, se indican nesta Política de Privacidade.
A revogación do devandito consentimento implicará a imposibilidade de seguir utilizando a App móbil, impedíndolle acceder a ela e executar as funcionalidades que ofrece.

IV. MEDIDAS ADOPTADAS PARA PROTEXER OS SEUS DATOS

COR adoptou as medidas técnicas e organizativas adecuadas para preservar a súa privacidade e garantir que os seus datos persoais estean protexidos en todo momento, evitando a súa destrución, alteración, perda, tratamento e/ou acceso non autorizado. Así mesmo, COR comprométese a tratar os seus datos persoais de forma absolutamente confidencial, facendo uso destes exclusivamente para a finalidade anteriormente indicada.

V. TRANSFERENCIAS INTERNACIONAIS DE DATOS.

COR non prevé a realización de transferencias internacionais no curso do tratamento dos seus datos persoais coa finalidade indicada.

Non obstante, se para o tratamento dos seus datos coa finalidade indicada, estes tivesen que ser transferidos fóra do Espazo Económico Europeo (“EEE”), as devanditas transferencias realizaríanse sobre a base da sinatura de cláusulas tipo de protección de datos adoptadas pola Comisión Europea para transferencias internacionais, ou ben sobre a base da adopción dalgunha das outras garantías adecuadas previstas pola normativa aplicable.

VI. DELEGADO DE PROTECCIÓN DE DATOS

COR designou un delegado de Protección de Datos, cuxos datos de contacto son os seguintes:

-      Enderezo postal: Av. América, 38, C.P. 28028, Madrid

-      Correo electrónico: dpd-dpo@naturgy.com

VII. PERMISOS QUE REQUIRE A APLICACIÓN MÓBIL

Os permisos que solicita a App móbil son os seguintes:

PERMISOSFINALIDADEEXECUCIÓN
Acceso á localizaciónPermitir que a App acceda á localización do seu dispositivo móbil para mostrarlle a Tenda COR máis próxima.En primeiro plano
Acceso ao almacenamentoPermitir que a App acceda ao almacenamento interno do seu dispositivo móbil para descargar en formato PDF as facturas de consumo de luz ou gas solicitadas por vostede.En primeiro plano
Acceso á cámaraPermitir que a App acceda á cámara do seu dispositivo móbil para realizar fotografías e recoñecer as lecturas de consumo do seu contador de gas mediante o uso de tecnoloxía OCR (Optical Character Recognition). Unha vez tomada a fotografía a App aplica un algoritmo de recoñecemento de caracteres para recoñecer a lectura e número de serie do contador. Se este recoñece un mínimo de díxitos en ambos os dous, permite que a imaxe sexa enviada ao servidor, en caso contrario, solicitaralle que tome unha nova fotografía.En primeiro plano
Acceso ao teléfonoPermitir que a App consulte a identidade e o estado do teléfono, o seu sistema operativo, versión, o navegador que utiliza, así como datos de rexistro de fallos da aplicación para mellorar o seu uso e solucionar incompatibilidades.En segundo plano

Vostede pode xestionar estes permisos a través da configuración de aplicacións do sistema operativo do seu dispositivo móbil, podendo outorgar ou denegar os devanditos permisos en calquera momento. Non obstante o anterior, informámolo de que todos os permisos requiridos pola App móbil son necesarios para o seu correcto funcionamento.

VIII. DEREITOS SOBRE OS DATOS PERSOAIS

Os dereitos que legalmente o asisten e que poderá exercitar, cando proceda, son os seguintes

DEREITOCONTIDO
AccesoPoderá consultar os seus datos persoais que están a ser obxecto de tratamento por COR.
RectificaciónPoderá modificar os seus datos persoais cando sexan inexactos ou incompletos.
SupresiónPoderá solicitar a eliminación dos seus datos persoais.
OposiciónPoderá solicitar que non se traten os seus datos persoais sobre a base do interese lexítimo. Así mesmo, poderá opoñerse a que os seus datos persoais sexan tratados con fins de mercadotecnia directa, inclusive á elaboración de perfís na medida que estea relacionada coa devandita mercadotecnia directa.
Limitación do tratamentoPoderá solicitar a limitación ao tratamento dos seus datos:
- Mentres se comprobe a impugnación da exactitude dos seus datos.
- Cando o tratamento sexa ilícito, pero vostede se opoña á supresión dos seus datos e solicite a limitación do seu uso.
- Cando COR xa non precise tratar os seus datos, pero vostede os requira para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
- Cando vostede se opuxese ao tratamento dos seus datos para o cumprimento dunha misión de interese público ou para a satisfacción dun interese lexítimo, mentres se verifica se os motivos lexítimos para o tratamento prevalecen sobre os seus.
Non Decisións AutomatizadasPoderá solicitar non ser obxecto de decisións baseadas unicamente no tratamento automatizado dos seus datos.
Retirar consentimentoPoderá retirar en calquera momento, sen efecto retroactivo, o consentimento que vostede prestase previamente para autorizar o tratamento dos seus datos para unha finalidade determinada.
PortabilidadePoderá recibir, en formato electrónico, os datos persoais que nos facilitase, así como transmitilos a outra entidade.

Poderá exercitar os mencionados dereitos a través do seguinte formulario: Dereitos ARCOPOL

Ou ben escribirnos por correo postal á seguinte dirección: A la atención de Derechos LOPD Cliente, Plaça del Gas n.º 1, 08003 Barcelona.

Na súa comunicación, deberá constar como referencia “Solicitud Protección de Datos – App C. Regulada Clientes”. Posto que estes son dereitos individuais, COR debe verificar que efectivamente son exercidos por vostede ou persoa autorizada. Por iso, se COR tivese dúbidas sobre a súa identidade, poderá solicitarlle información adicional para confirmala, como por exemplo copia do seu DNI, NIE, pasaporte ou documento equivalente que o identifique. Vostede tamén poderá utilizar a súa sinatura electrónica en lugar do DNI. No caso de que exerza os seus dereitos unha persoa autorizada por vostede, deberá evidenciar a identidade do autorizado e achegar documento que acredite a devandita autorización.

COR facilitaralle a información solicitada no prazo máximo dun mes a partir da recepción da solicitude. O devandito prazo poderá prorrogarse outros dous meses en caso necesario, tendo en conta a complexidade e o número de solicitudes.

Se considera que non tratamos os seus datos persoais adecuadamente, pode contactar co Delegado de Protección de Datos a través das canles antes indicadas.

En calquera caso, informámolo de que, se considera que no tratamento dos seus datos persoais se cometeu unha infracción da normativa aplicable en materia de protección de datos, tamén ten dereito a presentar unha reclamación ante a Autoridade de Control competente (ex. Axencia Española de Protección de Datos - www.aepd.es).

 

Setembro 2022