Sistema Arbitral de Consumo
Sistema Arbitral de Consumo
Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?
COMERCIALIZADORA REGULADA GAS & POWER, S.A está adherida ao Sistema Arbitral de Consumo, un servizo público, voluntario e gratuíto para resolver conflitos entre consumidores e empresas sen ter que acudir aos tribunais ordinarios.
Se non estás de acordo coa solución á túa reclamación, podes presentar unha solicitude de arbitraxe no rexistro da Xunta Arbitral competente ou en calquera dos lugares aos que se refire o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro (como calquera solicitude dirixida á Administración: rexistros administrativos, oficinas de Correos, etc.).
Que é unha Xunta Arbitral de Consumo?
As Xuntas Arbitrais de Consumo son órganos administrativos que xestionan a arbitraxe institucional de consumo no ámbito territorial propio da administración pública á que están adscritas, facilitando unha solución aos conflitos de consumo entre consumidores e empresas. É necesario que o cliente presentase previamente unha reclamación á compañía. A adhesión de COMERCIALIZADORA REGULADA GAS & POWER, S.A ao Sistema Arbitral de Consumo opta prioritariamente por unha arbitraxe que se decida en dereito.
Cando podo presentar unha solicitude de arbitraxe?
Se non estás de acordo coa solución á túa reclamación ou non recibiches resposta no prazo dun mes desde a súa presentación.
Que tipo de reclamacións admite?
As reclamacións que poden presentarse ao Sistema Arbitral de Consumo son as relativas a toda a actividade que desenvolve a compañía comercializadora.
Como solicito este sistema arbitral?
Se a reclamación cumpre cos requisitos para poder acudir ao Sistema Arbitral de Consumo, pódese presentar unha solicitude de arbitraxe en calquera das Xuntas Arbitrais que forman parte do Sistema Arbitral de Consumo. A competencia territorial determínase segundo o artigo 7 do Real Decreto 713/2024, do 23 de xullo, polo que se aproba o Regulamento que regula o Sistema Arbitral de Consumo.
Que pasos ten o sistema arbitral?
O proceso arbitral inclúe unha fase de mediación previa, directa entre o cliente e a empresa, para tentar chegar a un acordo que resolva a reclamación sen que interveñan os árbitros. Se se pecha un acordo previo, este recóllese nun laudo conciliatorio. Se na mediación non se chega a un acordo, iniciaríase o procedemento arbitral, no que as partes deben presentar toda a documentación, respostas, alegacións e probas dispoñibles. A arbitraxe resólvese cun laudo arbitral, de obrigado cumprimento, que ten a mesma validez ca unha sentenza xudicial.
Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?
Como alternativa á Xunta Arbitral de Consumo, podes acudir a un organismo de consumo ou a unha asociación de consumidores para presentar a túa reclamación. Será esta entidade a que contacte con COMERCIALIZADORA REGULADA GAS & POWER, S.A para reclamar no teu nome. Os pasos a seguir serán os que che indique a propia organización.
Listaxe de Xuntas Arbitrais
Listaxe de xuntas arbitrais accesible na seguinte ligazón: Xuntas Arbitrais | Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030