-
Mellor prezo
Desde só 0,23 €/día
durante o primeiro ano -
Seguridade
Revisión da túa instalación e aparatos de gas -
Experto en luz e gas
Máis de 175 anos de experiencia
Coida a túa caldeira, quentador e outros aparatos de gas natural a través dos nosos servizos de revisión, mantemento e reparación ofrecidos pola Comercializadora Regulada.
-
CoidaBásico
Revisión preventiva de caldeiras, quentadores e outras instalacións de gas.
• Revisión anual preventiva da caldeira, instalación da calefacción e aparatos de gas natural• Inspección periódica cada 5 anos
0,27 €/día -
CoidaAuga Quente
Servizo técnico para a caldeira ou quentador e o mesado de gas.
• Mantemento e reparación da caldeira ou quentador e o mesado de gas• Reparación urxente en menos de 3 horas
• Garantía 6 meses en reparacións
• Revisión anual preventiva da túa instalación e aparatos de gas natural
• Inspección periódica cada 5 anos
25% dto. durante o primeiro ano
0,23 €/día -
CoidaCalefacción
Servizo técnico para a calefacción e aparatos de gas natural.
• Mantemento e reparación da caldeira ou quentador, mesado de gas e a instalación de calefacción (circuíto hidráulico e radiadores)• Reparación urxente en menos de 3 horas
• Garantía 6 meses en reparacións
• Revisión anual preventiva da caldeira, instalación da calefacción e aparatos de gas natural
• Inspección periódica cada 5 anos
25% dto. durante o primeiro ano
0,29 €/día
Necesitas asistencia?
Se xa tes contratado CoidaGas e necesitas asistencia, podes solicitala agora facilmente desde aquí:
Solicitar asistencia online 900 40 60 60
Preguntas frecuentes
-
É obrigatorio facer unha revisión da caldeira?
O Regulamento de instalacións térmicas de edificios, RITE, (RD 1027/2007, do 20 de xullo), indica a necesidade de realizar unha revisión anual da caldeira. Por iso, é importante contar cun bo servizo de revisión e reparación da instalación e aparatos de gas.
Contrata o teu servizo Cuida agora.
-
Cal é a miña responsabilidade legal como usuario da instalación de gas?
A lei establece que o responsable da titularidade ou, no seu defecto, o usuario da instalación de gas da vivenda, é responsable do mantemento, a conservación e o bo uso da instalación de gas.
Así pois, é a túa responsabilidade manter en bo estado a instalación e aparatos de gas da vivenda.
Queda tranquilo e contrata o teu servizo Cuida agora.
-
Que diferenza hai entre a revisión preventiva e a revisión periódica obrigatoria?
A revisión preventiva é obriga do titular ou usuario, segundo establece a lei. E como indica o Regulamento de Instalacións térmicas de edificios (RITE), é necesario realizar revisións periódicas da caldeira.
A revisión periódica obrigatoria realízaa a Empresa Distribuidora cada 5 anos. O custo desta revisión repercútese ao titular ou usuario da instalación a través da factura de gas e ten un importe aproximado de 50 €.
Con CuidaBásico non terás que preocuparte de nada, xa que o servizo cobre tanto a revisión preventiva anual coma a inspección periódica obrigatoria.
Contrata o teu servizo Cuida agora.
-
Para que serven CuidaBásico, CuidaAgua Caliente e CuidaCalefacción?
Se tes CuidaBásico, CuidaAgua Caliente ou CuidaCalefacción, efectuaremos cada ano unha revisión preventiva que inclúe:
• Revisión xeral dos elementos da instalación de gas.
• Mantemento dos aparatos de gas, para minimizar consumos, avarías ou fallos futuros.
• Revisión da instalación de calefacción (circuíto hidráulico, caldeira e radiadores) para clientes con calefacción de gas.
• Comprobación do correcto consumo dos seus aparatos de gas.
• Análise ambiental de toda a instalación.
Tamén inclúe a inspección periódica obrigatoria (valorada en 50 €).Ademais, con CuidaAgua Caliente e CuidaCalefación, tamén terás o servizo de reparación urxente que inclúe:
• Asistencia en menos de 3 horas.
• Desprazamento gratuíto.
• 3 primeiras horas de man de obra gratuítas.
• Garantía en todas as reparacións. -
Por que me convén contratar un servizo de mantemento de gas?
Debes ter en conta factores como: as revisións obrigatorias e de seguridade, o uso intensivo dos aparatos, as posibles reparacións e asistencias ante incidencias, poder dispoñer dun bo asesoramento experto ante calquera necesidade etc.
Para iso, a mellor solución é dispoñer dun bo servizo de mantemento para a instalación e o equipamento de gas do teu fogar. E en que mellores mans deixalo que nas do experto en gas?
Contrata o teu servizo Cuida agora.
-
Que necesito para contratar?
Podes xestionar ti mesmo a contratación do servizo de forma online. Só terás que identificarte e validar o servizo que escolliches.
E se aínda non estás rexistrado na Área cliente, pedirémosche os teus datos persoais e tamén os datos bancarios (número de conta en formato IBAN: en España ten 24 díxitos e empeza con "ES").
Contrata o teu servizo Cuida agora.
-
Que pasa se contrato e máis tarde quero cambiar a miña decisión?
Non pasa nada, podes estar tranquilo, xa que dispós de 15 días para anular a solicitude, e sen custo ningún.
Contrata o teu servizo Cuida agora.