1615651488905

1615652113440

null

Abre a Listaxe FAQs

CORegulada

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos

img

Bono Social

img

Altas de subministracións

img

Información Útil

Como solicitar a alta de gas tendo xa a instalación?

Estás moi preto de ter subministración. Explicámosche que pasos che faltan para que teñas subministración.

Coñece os pasos na alta de gas

Coñece os pasos na alta de gas

1. Elixe a túa tarifa

Como a instalación está feita, xa podes elixir a tarifa de gas segundo o teu consumo anual:

Coñecer as tarifas de gas

Coñecer os servizos de mantemento

1. Elixe a túa tarifa

2. Contrata a subministración

Por favor, chama ao teléfono 900 907 394 para iniciar a contratación. Pedirémosche os seguintes datos:

  • NIF/NIE/Pasaporte do titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Enderezo da subministración
  • Código CUPS
  • Certificado IRI

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.

2. Contrata a subministración

3. Colocación do contador

Cando contrates, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración.

A distribuidora fará unha última revisión da instalación e colocará o contador.

3. Colocación do contador

4. Inicio da subministración de gas

Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power.

O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.

4. Inicio da subministración de gas

rgpdactive true

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477701422586

argssite - CORegulada