Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Quen decide se me corresponde ou non o Bono Social eléctrico?
Aínda que a solicitude do Bono Social se debe realizar nunha comercializadora regulada, a comercializadora unha vez comprobado que se achegou a documentación esixida, realízalle a petición ao Ministerio de Transición Ecolóxica por medio dunha aplicación telemática.
O Ministerio revisa as rendas da unidade familiar e concede ou rexeita a solicitude de Bono Social, pero é a comercializadora quen lle comunica o resultado ao cliente.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!