1615651911374
1615652113440
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos
Bono Social
Altas de subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Acerca das miñas facturas
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Atrás
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Atrás
Tarifa de Luz PVPC
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Bono Social eléctrico
Bono Social térmico
Atrás
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Atrás
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As consultas máis comúns dos nosos clientes
CORegulada
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Como interpretar a miña factura?
Por que varía o importe da miña factura?
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Que é o Financiamento do Bono Social?
Como aplican o IVE e o resto de impostos?
Factura Online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Como se calcula o prezo da tarifa PVPC?
Por que sobe ou baixa o prezo da tarifa PVPC?
Por que temos períodos punta, chairo e val na tarifa PVPC?
Como podo consultar os prezos que aplicaron ao meu consumo no PVPC?
Quen le os consumos para facturar?
Se son unha microempresa, podo contratar o PVPC?
O PVPC permite aplicar a compensación de excedentes?
Tarifas de gas TUR
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social eléctrico
Que é o Bono Social eléctrico?
Quen decide se me corresponde ou non o Bono Social eléctrico?
Podo solicitar o Bono Social eléctrico?
Onde consulto os detalles do Bono Social eléctrico?
Que documentación debo presentar para solicitar o Bono Social eléctrico?
A quen teño que entregar a documentación para solicitar o Bono Social eléctrico?
Que desconto me aplicarán no Bono Social eléctrico?
Cando me responderán sobre a miña solicitude de Bono Social eléctrico?
Se me conceden o Bono Social eléctrico, cando verei o desconto?
Durante canto tempo me aplicarán o Bono Social eléctrico?
Como renovo o Bono Social eléctrico para non o perder?
Como sei a data de validez do meu Bono Social eléctrico?
Que subministración pode ser considerada esencial e como se debe acreditar?
A quen podo reclamar se existen discrepancias no relativo ao Bono Social eléctrico?
Onde podo obter máis información sobre o Bono Social eléctrico?
En que consiste o Bono Social eléctrico aplicado aos fogares con traballadores de baixos ingresos? (Bono Social Xustiza Enerxética)
O desconto do Bono Social eléctrico aplícase sobre todo o meu consumo?
Bono Social térmico
Altas de subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
A continuación, presentámosche motivos polos que a túa factura pode ter cambios:
No mercado regulado, para luz, a tarifa PVPC ten un mecanismo de fixación de prezos establecido pola Administración dende o 1 de abril de 2014. Con este método, o prezo da electricidade calcúlase para cada hora de cada día en función do mercado diario da enerxía.
No caso do gas, a Administración establece as Tarifas de Último Recurso (TUR), cuxo prezo fixa actualizándoo de forma trimestral se o custo do gas varía á alza ou á baixa máis dun 2 %.
Adicionalmente ao custo da enerxía, e para ambas as dúas enerxías, o Goberno inclúe conceptos regulados nas tarifas, tanto no termo variable de consumo coma no termo fixo e pode decidir cambialos en calquera momento, tanto á alza como á baixa.
Se cambiaches a potencia eléctrica, é posible que no importe da próxima factura xa vexas reflectido este cambio.
O que pagas por estar conectado á rede, é dicir a tarifa de acceso, non cambiará en electricidade se tes igual ou menos de 10 kW de potencia instalada, pero en gas si que podes ter cambios na tarifa de acceso segundo o teu consumo. Un cambio de tarifa de acceso de gas pode supoñer un axuste no importe da túa factura. Consulta a túa tarifa de acceso no reverso da túa factura .
O primeiro a validar é o tipo de lectura, que poderás ver no apartado As túas últimas lecturas e consumo da túa factura . A lectura chamada “real” recolle o consumo exacto que indica o teu contador, tanto en luz coma en gas.
En luz a lectura é real en practicamente todos os casos porque se poden ler os contadores a distancia. Deste xeito as empresas distribuidoras, que son as encargadas de tomar as lecturas, poden acceder a ese dato doadamente. Esta información nola envían para así poder emitir a factura.
Porén, no caso do gas, este proceso non é tan sinxelo porque os contadores non se poden ler a distancia, así que a lectura pode ser de diferente tipo. Pode que a túa factura indique lectura “facilitada” ou lectura estimada .
Se a túa factura recolle un período máis longo do habitual é posible que aumente o seu importe, posto que se facturaron máis días de consumo.
Lembra que cada enerxía ten o seu período de facturación e que este está indicado na túa factura debaixo do nome do produto.
Revisa se se incluíu algún concepto “novo” na túa factura de xeito puntual, como pode ser:
Inspección obrigatoria das instalacións: cada 5 anos a distribuidora de gas da túa zona é responsable da Inspección Periódica das instalacións de gas , cobrando os custos que correspondan a través da factura.
Cotas dun pagamento adiado: o cobramento dalgún prazo adiado pode facer incrementar a túa factura de forma puntual.
Cobramento dunha visita da distribuidora: como por exemplo resultado do cambio ou a reapertura de contador, a instalación do interruptor de control de potencia (ICP), etc.
Lembra que, se recentemente contrataches algún servizo (Cuidagas, Cuida Luz, Cuidahogar) coa Comercializadora Regulada, cobrarémoscho en cotas na túa factura de enerxía para facilitarche o pagamento.
Por suposto, cambiar os hábitos de consumo, como a chegada dun novo membro á familia, pasar máis tempo na casa ou comprar ou substituír un electrodoméstico, tamén poden causar variacións na factura.
Se queres máis información sobre as túas facturas entra en Área Clientes ou dende a App Comercializadora Regulada.
Descarga a App de Comercializadora Regulada
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
Preguntas e xestións relacionadas
rgpdactive true
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477701422586
argssite - CORegulada