%>

1615652004884

1615652113440

null

Abre a Listaxe FAQs

Abre a Listaxe FAQs

CORegulada

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos

img

Bono Social

img

Altas de subministracións

img

Información Útil

Como solicitar a alta de luz sen ter instalación?

Se aínda non tes a instalación eléctrica a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñer da túa subministración eléctrica.

Coñece os pasos na alta de luz

Coñece os pasos na alta de luz

1. Solicitude de alta

Se non tes instalación de luz na túa vivenda, deberás facer unha petición e o pagamento de alta para a obra da distribuidora.

Informámoste no 900 907 394.

1. Solicitude de alta

2. Inicio de alta

O promotor ou o instalador solicitaralle á distribuidora unha alta de luz para levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada vivenda, mesmo o contador telemedido.

2. Inicio de alta

3. Obtención do CUPS e o CIE

A distribuidora da túa zona informará o instalador do CUPS da vivenda.

O instalador facilitará este dato (CUPS) ao cliente, xunto co CIE da vivenda.

3. Obtención do CUPS e o CIE

4. Elección de tarifa e contratación de subministración

Inicia a contratación da tarifa PVPC chamando ao teléfono 900 907 394. Pedirémosche os seguintes datos:

  • NIF/CIF/NIE do titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Enderezo da subministración
  • Código CUPS
  • CIE

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.

Coñecer PVPC
Coñecer os servizos de mantemento
4. Elección de tarifa e contratación de subministración

5. Colocación do contador

Cando xa teñas contratado, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración e eles activarán o contador telemedido. 

5. Colocación do contador

6. Inicio da subministración da luz

A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.

6. Inicio da subministración da luz

rgpdactive true

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477701422586

argssite - CORegulada