Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
Durant quant de temps m’aplicaran el bo social elèctric?
El bo social s’aplicarà durant un termini de dos anys, sempre que no es produeixi la pèrdua d’alguna de les condicions que donen dret a percebre’l. En el cas de les famílies nombroses, la vigència es manté fins a la caducitat del títol de família nombrosa.
Dos mesos abans que acabin els dos anys de durada del bo social, la comercialitzadora comprovarà si es continuen complint els requisits i, en cas que el consumidor continuï complint els requisits establerts en la normativa per poder percebre el bo social, adquirirà el dret a seguir percebent el bo social durant dos anys addicionals.
Els consumidors que tinguessin bo social amb les condicions anteriors a les recollides al Reial decret llei 6/2022, de 29 de març, pel qual s’adopten mesures urgents en el marc del Pla nacional de resposta a les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a Ucraïna, després de la primera renovació automàtica de dos anys, hauran de presentar una nova sol·licitud si el titular del punt de subministrament vol continuar percebent el bo social.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!