Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
A qui he de lliurar la documentació per sol·licitar el bo social elèctric?
Tens diverses opcions per fer-nos arribar la sol·licitud del bo social elèctric, tria la que millor s’adapti a les teves necessitats!:
- Des de l’Àrea Clients és el més ràpid, ja que hi haurà part de les teves dades i podràs adjuntar còmodament la documentació requerida.
- Per correu electrònic, emplena aquest formulari amb les teves dades i adjunta la documentació necessària per al bo i envia-la a bonosocial@comercializadoraregulada.es
- Demana cita prèvia a la teva botiga Naturgy, on pots emplenar la teva sol·licitud i lliurar la documentació requerida.
- Per correu postal: emplena aquest formulari amb les teves dades i afegeix-hi la documentació necessària, per enviar a Comercializadora Regulada, bo social
Apt. núm. 61084, 28080 Madrid
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!