Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
Quina documentació he de presentar per sol·licitar el Bo Social elèctric?
Hauràs d’emplenar un model de sol·licitud, juntament amb la fotocòpia del NIF/NIE/passaport de la unitat de convivència, el llibre de família i el certificat d’empadronament de tots els majors de 14 anys. Si, a més, ets família nombrosa, caldrà també la fotocòpia del títol de família nombrosa. Si algun membre de la unitat familiar és beneficiari d’ingrés mínim vital, caldrà un certificat acreditatiu vàlid dels Serveis Socials del teu Ajuntament.
Tota la informació sobre documentació la trobaràs a les preguntes freqüents del mateix producte de Bo Social.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!