Obrir listat FAQs

Què cal fer en cas d’urgència amb la instal·lació de llum o gas?

Urgències i avaries de gas natural

Si la distribuïdora de la teva zona és Nedgia, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 750 750.

Si no ho és, contacta amb la distribuïdora de la teva zona. La trobaràs a la llista oficial de la CNE d’empreses distribuïdores de gas natural o fent clic aquí.

El Servei d'Atenció d'Urgències no cobreix la reparació de la instal·lació de gas natural a partir de la clau de presa de l'edifici, tret que aquesta sigui propietat de Naturgy.

En el cas de les àrees comunes de l'edifici, és el propietari o qui representi la propietat, el que s'ha de responsabilitzar de la conservació i el manteniment.

I, quant a l’interior de la casa, li correspon a l'usuari mantenir la instal·lació en perfecte estat i fer-ne un ús adequat. Si tens contractat el Cuidagas, contacta amb el nostre servei d’Atenció al Client al 900 40 60 60.

Urgències i avaries elèctriques

Si la distribuïdora de la teva zona és Unión Fenosa Distribución, posa-t’hi en contacte trucant al telèfon gratuït 900 333 999.

Si no ho és, contacta amb la distribuïdora de la teva zona —pots trobar-la a la llista oficial de la CNE d'empreses distribuïdores d'electricitat— o fes clic aquí.

L’empresa distribuïdora elèctrica de cada zona és la responsable de la qualitat del subministrament elèctric, per la qual cosa t’hauràs de posar en contacte amb ella si pateixes alguna avaria o falta de subministrament.

Tingues en compte que les instal·lacions elèctriques de l'interior de les llars són propietat exclusiva del propietari. Si tens contractat el Cuidaluz Xpress, contacta amb el nostre servei d’atenció al 900 40 60 60.