Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Durante canto tempo me aplicarán o Bono Social eléctrico?
O bono social aplicarase durante un período de dous anos, sempre que non se produza a perda dalgunha das condicións que dan dereito á súa percepción. Para o caso das familias numerosas, a vixencia mantense ata a caducidade do título de familia numerosa.
Dous meses antes de que finalicen os dous anos de duración do bono social, a comercializadora comprobará se se seguen cumprindo os requisitos e, no caso de que o consumidor siga cumprindo os requisitos establecidos na normativa para poder percibir o bono social, adquirirá o dereito a seguir percibindo o bono social durante dous anos adicionais.
Os consumidores que tivesen bono social baixo as condicións anteriores ás recollidas no Real decreto lei 6/2022, do 29 de marzo, polo que se adoptan medidas urxentes no marco do Plan Nacional de resposta ás consecuencias económicas e sociais da guerra en Ucraína, tras a primeira renovación automática de dous anos, deberán presentar unha nova solicitude se o titular do punto de subministración desexa seguir percibindo o bono social.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!