Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
Com puc sol·licitar l’alta de gas, tenint ja la instal·lació?
Estàs a punt de tenir subministrament. T’expliquem quins passos et falten perquè tinguis subministrament.
Coneix els passos en l’alta de gas
Coneix els passos en l’alta de gas
1. Tria la teva tarifa
Com que la instal·lació està feta, ja pots triar la tarifa de gas segons el teu consum anual:
2. Contracta el subministrament
Si us plau, truca al telèfon 900 907 394 per iniciar la contractació. Et demanarem les dades següents:
- NIF/NIE/passaport del titular
- Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
- Adreça de subministrament
- Codi CUPS
- Certificat IRI
Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de gas.
3. Col·locació del comptador
Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament.
La distribuïdora farà una última revisió de la instal·lació i col·locarà el comptador.
4. Inici del subministrament de gas
Un cop instal·lat el comptador, la distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Comercializadora Regulada Gas&Power.
El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!