Obrir listat FAQs

Com puc sol·licitar l’alta de llum, sense tenir la instal·lació?

Si encara no tens la instal·lació elèctrica a punt, t’expliquem els passos que has de seguir des del principi fins a disposar del teu subministrament.

Coneix els passos en l’alta de la llum

Coneix els passos en l’alta de la llum

1. Sol·licitud d’alta

Si no tens instal·lació de llum al teu habitatge, hauràs de fer una petició i pagament d’alta per a l’obra de la distribuïdora.

Te n’informem al 900 907 394.

2. Inici d’alta

El promotor o l’instal·lador sol·licitarà a la distribuïdora una alta de llum per dur a terme l’obra de l’edifici, que inclourà la construcció de les instal·lacions elèctriques individuals de cada habitatge i del comptador telemesurat.

3. Obtenció del CUPS i CIE

La distribuïdora de la teva zona informarà l’instal·lador del CUPS de l’habitatge.

L’instal·lador facilitarà aquesta dada (CUPS) al client, juntament amb el CIE de l’habitatge.

4. Elecció de tarifa i contractació de subministrament

Inicia la contractació de la tarifa PVPC trucant al telèfon 900 907 394. Et demanarem les dades següents:

  • NIF/CIF/NIE del titular
  • Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
  • Adreça de subministrament
  • Codi CUPS
  • CIE

Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de llum.

Coneix el PVPC

Coneix els serveis de manteniment

5. Col·locació del comptador

Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament i ells activaran el comptador telemesurat.

6. Inici del subministrament de la llum

La distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Comercializadora Regulada Gas&Power. El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.