Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
Com puc sol·licitar l’alta de llum, sense tenir la instal·lació?
Si encara no tens la instal·lació elèctrica a punt, t’expliquem els passos que has de seguir des del principi fins a disposar del teu subministrament.
Coneix els passos en l’alta de la llum
Coneix els passos en l’alta de la llum
1. Sol·licitud d’alta
Si no tens instal·lació de llum al teu habitatge, hauràs de fer una petició i pagament d’alta per a l’obra de la distribuïdora.
Te n’informem al 900 907 394.
2. Inici d’alta
El promotor o l’instal·lador sol·licitarà a la distribuïdora una alta de llum per dur a terme l’obra de l’edifici, que inclourà la construcció de les instal·lacions elèctriques individuals de cada habitatge i del comptador telemesurat.
3. Obtenció del CUPS i CIE
La distribuïdora de la teva zona informarà l’instal·lador del CUPS de l’habitatge.
L’instal·lador facilitarà aquesta dada (CUPS) al client, juntament amb el CIE de l’habitatge.
4. Elecció de tarifa i contractació de subministrament
Inicia la contractació de la tarifa PVPC trucant al telèfon 900 907 394. Et demanarem les dades següents:
- NIF/CIF/NIE del titular
- Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
- Adreça de subministrament
- Codi CUPS
- CIE
Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de llum.
5. Col·locació del comptador
Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament i ells activaran el comptador telemesurat.
6. Inici del subministrament de la llum
La distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Comercializadora Regulada Gas&Power. El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!