Obrir listat FAQs

Com demano una fi del subministrament o cessament?

Si vols la fi del subministrament, has de sol·licitar directament un cessament i has de saber que deixaràs de disposar de l’energia, i que recuperar-la implicarà fer una alta i probablement algunes tasques tècniques prèvies a la reobertura del subministrament.

Si el comptador és digital, com en la majoria dels casos dels comptadors elèctrics, el cessament no comportarà la retirada del comptador, perquè es farà en remot.

Tanmateix, per als comptadors de gas, caldrà que un tècnic de la distribuïdora vingui al teu habitatge a retirar-lo, per la qual cosa serà necessari concertis una cita per fer-ho. Quan ens demanis el cessament t’ajudarem amb això. Mentre disposis de comptador mantindràs el subministrament amb nosaltres.

La retirada del comptador implica la fi del subministrament i la data de fi de subministrament. Quan la distribuïdora ens ho comuniqui, elaborarem la factura de tancament amb el consum real que ens faci arribar la mateixa distribuïdora fins a la data de finalització, i donarem de baixa el producte d’energia.

En cas que no siguis el titular del punt de subministrament, et demanarem documentació addicional que acrediti la teva vinculació amb l’habitatge.

Per sol·licitar la fi del subministrament, accedeix al formulari que t’indiquem a continuació. Un cop allà, et demanarem dades, hauràs d’escollir el motiu “Cessament/Fi de subministrament” i també hauràs d’adjuntar els documents següents un cop els hagis emplenat: