Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Les consultes més comunes dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Sobre les meves factures
Factura Online
Lectura de gas
Consums facturats
Pagaments
Altres
Contractes
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Productes
Tarifa de Llum PVPC
Tarifes de Gas TUR
Servei de manteniment
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Bo social
Bo social elèctric
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Alta de gas
Tarifes de llum
Tarifes de gas
Serveis de manteniment
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Mercat regulat i mercat liberalitzat
Inspecció periòdica
Urgències
Com puc sol·licitar l’alta de gas, sense tenir la instal·lació?
Si encara no tens la instal·lació de gas a punt, t’expliquem els passos que has de seguir des del principi fins a disposar del teu subministrament.
Coneix els passos en l’alta de gas
Coneix els passos en l’alta de gas
1. Petició d’alta registrada
Si no tens instal·lació de gas al teu edifici ni al teu habitatge, hauràs de fer una petició d’alta. Te n’informem al 900 907 394
2. Inici d’alta
Una vegada acceptada i registrada la petició d’alta, formalitzem l’inici de l’alta amb la distribuïdora de la teva zona.
La distribuïdora estudiarà les tasques que cal dur a terme i, en cas necessari, et presentarà una valoració econòmica.
3. Obtenció de llicència d’obra
Serà la mateixa distribuïdora la que obtindrà les llicències i els permisos per poder fer els treballs necessaris a la via pública.
4. Construcció de les instal·lacions
Hauràs de contractar un instal·lador autoritzat perquè dugui a terme tant la instal·lació interior del teu habitatge (Instal·lació Receptora Individual - IRI) com la que escaigui a les zones comunes de l’edifici (Instal·lació Receptora Comunitària – IRC).
L’instal·lador haurà de lliurar els certificats d’instal·lació d’IRI i IRC a la distribuïdora, la qual donarà d’alta el CUPS.
Obres a la via pública
La distribuïdora es farà càrrec de les obres de canalització de gas a la via pública.
6. Elecció de tarifa i contractació de subministrament
Tria la tarifa de gas segons el teu consum anual i truca al telèfon 900 907 394 per iniciar la contractació.
Et demanarem les dades següents:
- NIF/NIE/passaport del titular
- Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
- Adreça de subministrament
- Codi CUPS
- Certificat IRI
Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de gas.
7. Col·locació del comptador
Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament.
La distribuïdora farà una última revisió de la instal·lació i col·locarà el comptador.
8. Inici del subministrament del gas
Un cop instal·lat el comptador, la distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Comercializadora Regulada Gas&Power.
El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!