Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
A quen teño que entregar a documentación para solicitar o Bono Social eléctrico?
Tes varias opcións para facernos chegar a túa solicitude de Bono Social eléctrico. Elixe a que mellor se adapte ás túas necesidades!:
- Desde Área Clientes é o máis rápido, xa que estarán parte dos teus datos e poderás achegar comodamente a documentación requirida.
- Por correo electrónico: cubre esteformulario con tus datos y adjunta la documentación necesaria para el bono y envíala a bonosocial@comercializadoraregulada.es
- Pide cita previa na túa tenda Naturgy onde podes cumprimentar a túa solicitude e entregar a documentación requirida.
- Por correo postal: cubre este formulario cos teus datos e engade a documentación necesaria, para enviar a Comercializadora Regulada, Bono Social
Apdo. n.º 61084, 28080 Madrid
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!