Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como solicitar a alta de gas sen ter instalación?
Se aínda non tes a instalación de gas a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñeres da túa subministración.
Coñece os pasos na alta de gas
Coñece os pasos na alta de gas
1. Petición de alta rexistrada
Se non tes instalación de gas no teu edificio nin na túa vivenda, deberás facer unha petición de alta. Informámoste no900 907 394.
2. Inicio de alta
Unha vez aceptada e rexistrada a petición de alta, formalizamos o inicio da alta coa túa distribuidora.
A distribuidora estudará os traballos que se deban realizar e, en caso necesario, presentarache unha valoración económica.
3. Obtención de licenza de obra
Será a mesma distribuidora quen obteña as licenzas e permisos para realizar os traballos necesarios na vía pública.
4. Construción das instalacións
Terás que contratar un instalador autorizado para realizar tanto a instalación interior da túa vivenda (Instalación Receptora Individual - IRI) como a que aplique ás zonas comúns do edificio (Instalación Receptora Comunitaria – IRC).
O instalador terá que entregar os Certificados de Instalación de IRI e IRC á distribuidora, que dará de alta o CUPS.
Obras na vía pública
A distribuidora farase cargo das obras de canalización de gas na vía pública.
6. Elección de tarifa e contratación de subministración
Elixe a tarifa gas segundo o teu consumo anual e chama ao teléfono 900 907 394 para iniciar a contratación.
Pedirémosche os seguintes datos:
- NIF/NIE/Pasaporte do cliente
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
- Certificado IRI
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.
7. Colocación do contador
Cando contrates, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración.
A distribuidora fará unha última revisión da instalación e colocará o contador.
8. Inicio da subministración de gas
Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power.
O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!