Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como solicitar a alta de gas tendo xa a instalación?
Estás moi preto de ter subministración. Explicámosche que pasos che faltan para que teñas subministración.
Coñece os pasos na alta de gas
Coñece os pasos na alta de gas
1. Elixe a túa tarifa
Como a instalación está feita, xa podes elixir a tarifa de gas segundo o teu consumo anual:
2. Contrata a subministración
Por favor, chama ao teléfono 900 907 394 para iniciar a contratación. Pedirémosche os seguintes datos:
- NIF/NIE/Pasaporte do titular
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
- Certificado IRI
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.
3. Colocación do contador
Cando contrates, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración.
A distribuidora fará unha última revisión da instalación e colocará o contador.
4. Inicio da subministración do gas
Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power.
O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!