Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Que facer en caso de urxencia coa instalación de luz ou gas?
Urxencias e avarías de gas natural
Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 750 750.
Se non o é, contacta coa distribuidora da túa zona. Atoparala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural ou facendo clic aquí.
O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas natural a partir da chave de acometida do edificio, agás que sexa propiedade de Naturgy.
No caso das áreas comúns do edificio, é o propietario ou representante da propiedade o que se ten que responsabilizar da súa conservación e mantemento.
E no tocante ao interior da vivenda, é o usuario o encargado de manter a instalación en perfecto estado e facer un uso axeitado da mesma. Se tes contratado Cuidagas, contacta co noso servizo de atención 900 40 60 60.
Urxencias e avarías eléctricas
Se a distribuidora da túa zona é Unión Fenosa Distribución, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 333 999.
Se non o é, contacta coa distribuidora da túa zona, podes atopala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade ou fai clic aquí.
A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerte en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración.
Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares son propiedade exclusiva do propietario. Se tes contratado o Cuidaluz Xpress, contacta co noso servizo de atención 900 40 60 60.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!