Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Que documentación debo presentar para solicitar o Bono Social eléctrico?
Terás que completar un modelo de solicitude, xunto con fotocopia do NIF/NIE/Pasaporte da unidade de convivencia, libro de familia e certificado de empadroamento de todos os maiores de 14 anos. Ademais, se es familia numerosa, fotocopia do título de familia numerosa. Se algún membro da unidade familiar é beneficiario de ingreso mínimo vital, un certificado acreditativo válido dos servizos sociais do teu Concello.
Toda a información sobre documentación atoparala nas preguntas frecuentes do propio produto de Bono Social.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!