Abre a Listaxe FAQs

Como solicitar a alta de luz sen ter instalación?

Se aínda non tes a instalación eléctrica a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñer da túa subministración eléctrica.

Coñece os pasos na alta de luz

Coñece os pasos na alta de luz

1. Solicitude de alta

Se non tes instalación de luz na túa vivenda, deberás facer unha petición e o pagamento de alta para a obra da distribuidora.

Informámoste no 900 907 394.

2. Inicio de alta

O promotor ou o instalador solicitaralle á distribuidora unha alta de luz para levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada vivenda, mesmo o contador telemedido.

3. Obtención do CUPS e o CIE

A distribuidora da túa zona informará ao instalador do CUPS da vivenda.

O instalador facilitará este dato (CUPS) ao cliente, xunto co CIE da vivenda.

4. Elección de tarifa e contratación de subministración

Inicia a contratación da tarifa PVPC chamando ao teléfono 900 907 394. Pedirémosche os seguintes datos:

  • NIF/CIF/NIE do titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Enderezo da subministración
  • Código CUPS
  • CIE

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.

Coñecer PVPC

Coñecer os servizos de mantemento

5. Colocación do contador

Cando contratases, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración e eles activarán o contador telemedido. 

6. Inicio da subministración da luz

A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.