Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como solicitar a alta de luz sen ter instalación?
Se aínda non tes a instalación eléctrica a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñer da túa subministración eléctrica.
Coñece os pasos na alta de luz
Coñece os pasos na alta de luz
1. Solicitude de alta
Se non tes instalación de luz na túa vivenda, deberás facer unha petición e o pagamento de alta para a obra da distribuidora.
Informámoste no 900 907 394.
2. Inicio de alta
O promotor ou o instalador solicitaralle á distribuidora unha alta de luz para levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada vivenda, mesmo o contador telemedido.
3. Obtención do CUPS e o CIE
A distribuidora da túa zona informará ao instalador do CUPS da vivenda.
O instalador facilitará este dato (CUPS) ao cliente, xunto co CIE da vivenda.
4. Elección de tarifa e contratación de subministración
Inicia a contratación da tarifa PVPC chamando ao teléfono 900 907 394. Pedirémosche os seguintes datos:
- NIF/CIF/NIE do titular
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
- CIE
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.
5. Colocación do contador
Cando contratases, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración e eles activarán o contador telemedido.
6. Inicio da subministración da luz
A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!