Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como cambiar de comercializadora de luz?
Traer o teu contrato de luz que tes noutra comercializadora á Comercializadora Regulada, é sinxelo. Non implica ningún corte de subministración, nin custo.
Se o contrato actual está a nome doutro titular, non importa porque podes contratar e indicar que haberá un novo titular. Non é imprescindible, pero se tes unha factura recente á man axudarache a verificar algún dato.
A continuación, explicámosche os pasos que levarás a cabo.
1. Selección de tarifa
Selecciona a tarifa de luz PVPC.
2. Contrata a subministración
Inicia a contratación da tarifa PVPC chamando ao teléfono 900 907 394. Pedirémosche os seguintes datos:
- NIF/NIE/Pasaporte do cliente
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
3. Realizamos o cambio
Informamos á distribuidora da túa zona do cambio de comercializadora.
Será a túa distribuidora quen informará a túa actual comercializadora para que dea de baixa o teu contrato actual. Ti non tes que pedir a baixa.
4. Benvido á Comercializadora Regulada Gas&Power
Dende que contratas, non adoita demorar máis de 5 días en activarse o teu contrato. Comezamos a facturar a túa enerxía sobre a base da tarifa PVPC, dende o fin do teu contrato anterior (sen cortes de subministración).
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!