Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como facer un cambio de titular de luz ou gas?
O cambio de titular consiste en poñer os contratos dunha vivenda ou local a nome doutro titular, xa sexa persoa física ou xurídica.
É importante que o contrato estea a nome de quen consome a enerxía, porque no caso de non pagamento o titular será o responsable da débeda.
O cambio de titular debe pedilo sempre o novo titular, é dicir a persoa que quere poñer o contrato ao seu nome.
Se o titular saínte ten algunha factura pendente de pagamento para o contrato que se quere cambiar, esta débeda quedará pendente pola súa parte.
Recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se lle facture ao novo titular o consumo anterior ao cambio.
- Se xa es cliente, podes realizar a xestión de cambio de titular dende Área Clientes ou dende a App Comercializadora Regulada. Tan só tes que seleccionar A miña oficina no menú superior e no apartado Os meus Datos escoller Poñer contrato ao meu nome
- Se aínda non es cliente, contacta con Atención ao Cliente a través das nosas canles de atención.
Por favor, ten á man os datos do actual titular, porque chos pediremos.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!