Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Que datos preciso para realizar un cambio de titular?
Os datos requiridos dependerán do teu caso:
Se xa es cliente da Comercializadora Regulada será máis rápido, e só precisarás:
- Os datos do titular antigo, incluídos a seu NIF/NIE/Pasaporte e o código de referencia para identificar o contrato a poñer a nome do novo titular.
- O número de conta bancaria (IBAN) do novo titular para domiciliar as facturas.
Se non es cliente, necesitarás algúns datos máis:
- Os datos do titular antigo, incluídos a seu NIF/NIE/Pasaporte e o código de referencia para identificar o contrato a poñer a nome do novo titular.
- Os datos de identificación e o número de conta bancaria (IBAN) do novo titular para domiciliar as facturas.
Recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se lle facture ao novo titular o consumo anterior ao cambio.
Se non tes datos do antigo titular, deberás presentar documentación que che vincule co enderezo cuxo contrato queres poñer o teu nome.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!