Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como solicitar a alta de luz, tendo xa a instalación?
Se xa tes a instalación de luz, con poucos datos poderás contratar a tarifa PVPC con Comercializadora Regulada Gas&Power. Explicámosche os pasos.
1. Obtención do CUPS e o CIE
Deberás dispoñer do CUPS e o CIE da túa instalación, que tanto a túa distribuidora coma o instalador que realizou a instalación che poden facilitar.
2. Contratación de subministración
Inicia a contratación da tarifa PVPC chamando ao teléfono 900 907 394 . Pedirémosche os seguintes datos:
- NIF/NIE/Pasaporte do titular
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
- CIE
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.
3. Colocación do contador
Cando contratases, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración e eles activarán o contador telemedido.
4. Inicio da subministración da luz
A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Comercializadora Regulada Gas&Power. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!