Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como saber a potencia que preciso?
O primeiro de todo é coñecer a túa potencia punta e val contratada. Pódela consultar na factura ou ben na túa Área Clientes consultando o detalle do teu contrato de luz.
Se non che saltaron nunca os fusibles, é que tes a potencia correcta ou ben tes unha potencia por enriba da necesaria.
En cada factura tes informada a potencia máxima utilizada nos últimos 12 meses. Se a túa potencia demandada está bastante por debaixo da contratada e non prevés cambiar os teus usos e hábitos de consumo, podes solicitar baixar a potencia para así reducir este custo na túa factura.
Se a potencia demandada non se afasta demasiado da contratada, aconsellámosche non a cambiar para que, ante calquera imprevisto polo que teñas que utilizar máis electrodomésticos á vez, non salten os fusibles.
Recorda que tes unha potencia punta e unha potencia val que podes contratar con valores diferentes, pero recorda tamén que a potencia val inclúe as fins de semana e festivos. Se normalmente fas un uso similar entre semana que as fins de semanas e festivos, recomendámosche que ambas as potencias sexan a mesma.
Accede á túa factura e, no apartado Información de consumo eléctrico, verás a seguinte imaxe onde encontrarás a información da potencia máxima demandada nos últimos 12 meses .
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!