Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Que opcións teño para dar a lectura de gas?
Tes múltiples opcións para facilitarnos a lectura do teu contador de gas, que lle enviaremos á túa distribuidora:
- A través da túa Área Clientes, onde encontrarás doadamente a xestión de Dar lectura de Contador y la opción de activar los avisos por correo electrónico para manterte informado dos períodos axeitados para dar a túa lectura.
- Coa App Comercializadora Regulada poderás capturar unha imaxe do teu contador e enviar a lectura.
- A través do teléfono gratuíto626 111 000 o 900 100 502 con un mensaje grabado. Indicarás “Lectura” como motivo da chamada e darás o número de referencia que aparece na túa factura de gas, o DNI/NIE do titular do contrato e, finalmente, os números que aparecen no teu contador.
- Directamente á distribuidora de gas da túa zona. Consulta as distribuidoras por zona e as súas canles de contacto no arquivo PDF descargable de máis abaixo.
Lembrámosche que a distribuidora pode enviarnos unha lectura distinta á que ti facilites, se a túa lectura queda fóra de prazo ou non superou algunha das súas validacións.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!