Abre a Listaxe FAQs

Que opcións teño para dar a lectura de gas?

Tes múltiples opcións para facilitarnos a lectura do teu contador de gas, que lle enviaremos á túa distribuidora:

  1. A través da túa Área Clientes, onde encontrarás doadamente a xestión de Dar lectura de Contador  y la opción de activar los avisos   por correo electrónico para manterte informado dos períodos axeitados para dar a túa lectura.
  2. Coa App Comercializadora Regulada poderás  capturar   unha imaxe do teu contador e enviar a lectura.
  3. A través do teléfono gratuíto626 111 000 o 900 100 502 con un mensaje grabado. Indicarás “Lectura” como motivo da chamada e darás o número de referencia que aparece na túa factura de gas, o DNI/NIE do titular do contrato e, finalmente, os números que aparecen no teu contador.
  4. Directamente á distribuidora de gas da túa zona. Consulta as distribuidoras por zona e as súas canles de contacto no arquivo PDF descargable de máis abaixo.

Lembrámosche que a distribuidora pode enviarnos unha lectura distinta á que ti facilites, se a túa lectura queda fóra de prazo ou non superou algunha das súas validacións.