Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Se decidiches cambiar de comercializadora será a túa nova comercializadora a que, a través da distribuidora da túa zona, nos faga chegar a petición de baixa da enerxía. Non precisas contactar connosco.
Nun cambio de comercializadora hai total continuidade da subministración, así que a baixa enlazará coa alta na nova comercializadora, aínda que recibas a nosa factura de peche uns días máis tarde.
Na factura de peche presentarémosche o que teñas pendente de pagamento ata a data de baixa.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!