Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As consultas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Acerca das miñas facturas
Factura online
Lectura de gas
Consumos facturados
Pagamentos
Outros
Contratos
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Produtos
Tarifa de Luz PVPC
Servizo de mantemento
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Bono Social
Bono Social Eléctrico
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Alta de Gas
Tarifas de Luz
Tarifas de gas
Servizos de mantemento
Información Útil
Consellos de seguridade
Mercado regulado e mercado libre
Inspección periódica
Urxencias
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
O primeiro a lembrar é que os servizos de mantemento son contratacións anuais que se renovan tacitamente ao finalizar a vixencia.
Non obstante, en xeral, os servizos non se cobran nun único pagamento anual, senón que o seu cobramento é en 12 cotas que se presentan na factura de enerxía, sen xuros, para facilitar o seu pagamento.
É por este motivo que, se queres darte de baixa dun servizo de mantemento, recolleremos a petición ao momento, pero pode que non a poidamos levar a cabo ata completar a anualidade do servizo.
O xeito de aplicar a baixa terá en conta se son os primeiros meses da alta do servizo e se fixo ou non uso deste, ou se é un caso de cambio de titular, desistencia en contratación, ou se a baixa do servizo fose acompañada dunha baixa de enerxía con fin de subministración.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!